Idé til gave til far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Marco2

Helluu gørlz.

Da vi fik Emily havde jeg købt et rigtig lækkert ur til T, som han fik ude på fødegangen i gave efter Emily var kommet til verden. Det skulle symbolisere "den nye tid" vi skulle igang med. Han blev vildt glad for det.

Så nu tænker jeg jo hvad jeg skal gi' ham den her gang …?

Er virkelig blank. Har I nogle idéforslag?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Lene76

hehe hva med en navnebog så i kan finde et navn til lillesøster hehe  ej jeg er tom for ideer

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

Lene76 skriver:

hehe hva med en navnebog så i kan finde et navn til lillesøster hehe  ej jeg er tom for ideer

Anmeld

14. januar 2011

DK

Ha ha ha... Jeg har købt et PS3 spil til Mikkel i barsels-gave! Han mangler bare INGENTING! Han har alt og ønsker sig ingenting (ud over en porche) Han har et meget flot næsten nyt ur. Han går ikke med smykker osv! Han bliver ikke glad for ex. barnets bog, eller fotografier eller lign. Han er ikke tekniknørd og... tja...

Men så er der det her spil han gerne vil have, og så har han da lidt at bruge barsels-tiden på! Altså... det er jo ikke en "rigtig" barsels-gave, mere en... tja... en ha en sjov/dejlig barsels-periode-gave-ting.

Anmeld

14. januar 2011

CA

Barselsgave til far? Så heldig er han ikke herhjemme... Der er vist brugt penge nok, så det springer vi over... 

Ingen ideer... Den med uret var god! Men den går selvfølgelig ikke igen. Du kunne jo prøve med et bornholmerur - endnu en ny tid 

Anmeld

14. januar 2011

Lulle25

Jeg giver da manden den største gave han kan få. Nemlig en lille baby. Og er der nogen der fortjener en gave er det da mig Han fik manchetknapper sidste gang og dem har han ikke brugt, de var super fine. Tror ikke engang han ved hvor de er. Men han mangler ikke noget og er nok en smule tøse fornærmet på ham pt

Kh Louise

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

Hm, det lyder ikke som om den kommende far herhjemme er helt sikker på at jeg overhovedet skal have en gave.. Så han får i hvert fald ikke nogen

Men måske en graveret slipsenål?

Eller sådan en af de der glasfibernøgleringe/nøglering til gravering så kan jo stå far til to, verdens bedste far, eller i den dur, så du kan få den lavet, selvom du ikke kender fødselsdatoen..

Anmeld

14. januar 2011

Marco2

Carina87 skriver:

Barselsgave til far? Så heldig er han ikke herhjemme... Der er vist brugt penge nok, så det springer vi over... 

Ingen ideer... Den med uret var god! Men den går selvfølgelig ikke igen. Du kunne jo prøve med et bornholmerur - endnu en ny tid 

Hahahahaha et bornholmerur  Ja, det ku'være kønt.

Og måske lidt besværligt at få ned i tasken til fødegangen??

Og så ville jeg vel også forpligte mig til at have det stående.....

Han er ikke til smykker, men bruger manchetknapper jævnligt på jobbis … hmmm tænke tænke

Anmeld

14. januar 2011

piadas

Haha, jeg er med på bornholmer-uret!

Jeg kunne lige se det for mig: Højgravid med veer i vildskab slæbende med et bornholmer-ur på ryggen!

Nå, spøg til side - jeg har desværre ingen forslag. Min mand er total uromantisk når det kommer der til. Jeg fik ikke noget af ham de to første gange, så det regner jeg heller ikke med at få denne gang. Hmm, måske skulle jeg give ham en gave, så han får dårlig samvittighed over ikke at have købt noget til mig?!!Så kunne det jo være, han farede ud og købte et eller andet lækker til mig!

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Haha, jeg er med på bornholmer-uret!

Jeg kunne lige se det for mig: Højgravid med veer i vildskab slæbende med et bornholmer-ur på ryggen!

Nå, spøg til side - jeg har desværre ingen forslag. Min mand er total uromantisk når det kommer der til. Jeg fik ikke noget af ham de to første gange, så det regner jeg heller ikke med at få denne gang. Hmm, måske skulle jeg give ham en gave, så han får dårlig samvittighed over ikke at have købt noget til mig?!!Så kunne det jo være, han farede ud og købte et eller andet lækker til mig!

Eller han siger: "ærgerligt vi ikke skal have flere børn (hvis det er tilfældet) så når du ikke at få noget"... Det kunne min have fundet på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.