kolding området? mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anette&Sophia

Nogen fra kolding området som har gang i projekt baby, er gravide, eller er blevet mødre?

Nupsede lige en idé fra en anden herinde, men hun er desværre helt fra KBH, så tænkte jeg ville se om jeg kunne få stablet noget på benene i kolding

Syntes det kunne være hyggeligt med en gruppe for unge mødre, hvor vi deler erfaringer, hygger, lytter, råder ( hvis vi kan d: ) osv.

Kender også en super dygtig pædagog, som selv fik sit første barn i en alder af 19 år. Hende kunne man jo altid få med, for at få råd fra en ældre som har prøvet det samme. og så er hun mit forbillede.

hvad mig selv angår, så er jeg selv igang med projekt baby.

mvh. anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

ønskerbaby

jeg sys det er en god ide og vil gerne være med

jeg er 20 år og bor i kolding jeg er i gang med pb

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

Super god ide! 

Jeg vil gerne være med Er gravid, og har termin 17/3 

Anmeld

13. januar 2011

MetteT

anetteb skriver:

Nogen fra kolding området som har gang i projekt baby, er gravide, eller er blevet mødre?

Nupsede lige en idé fra en anden herinde, men hun er desværre helt fra KBH, så tænkte jeg ville se om jeg kunne få stablet noget på benene i kolding

Syntes det kunne være hyggeligt med en gruppe for unge mødre, hvor vi deler erfaringer, hygger, lytter, råder ( hvis vi kan d: ) osv.

Kender også en super dygtig pædagog, som selv fik sit første barn i en alder af 19 år. Hende kunne man jo altid få med, for at få råd fra en ældre som har prøvet det samme. og så er hun mit forbillede.

hvad mig selv angår, så er jeg selv igang med projekt baby.

mvh. anette

Hvis det er hende jeg kender, ska i ikke bruge hende til noget.. Hendes første barn er skingrende sindssyg..!!

Knus og kram fra Mette, Der er datter af en pædagog der fik hende som 19 årig..

Anmeld

14. januar 2011

Tina&Laura

Ja jeg bor også i Kolding og vi vil da også gerne være med - vi er mig og Laura på 4 måneder.

Anmeld

14. januar 2011

Maria Sascha

Ved ikke hvor grænsen går for at være ung mor... er selv 24 år og har en lille søn det er født d 24/09 2010... bor ca 15 min fra kolding

Anmeld

14. januar 2011

Anette&Sophia

MetteT skriver:

Hvis det er hende jeg kender, ska i ikke bruge hende til noget.. Hendes første barn er skingrende sindssyg..!!

Knus og kram fra Mette, Der er datter af en pædagog der fik hende som 19 årig..

det er nemlig mutter hihi.

Anmeld

14. januar 2011

Anette&Sophia

Maria Sascha skriver:

Ved ikke hvor grænsen går for at være ung mor... er selv 24 år og har en lille søn det er født d 24/09 2010... bor ca 15 min fra kolding

alle er velkommen hi.

Anmeld

14. januar 2011

Anette&Sophia

jeg kan sagtens stille vores hus til rådighed. Bor i skanderup ved Lunderskov.

Anmeld

14. januar 2011

LRJ

jeg er vil da os gerne være med har Julie på 9 mdr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.