Omg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

DK

Første barselsdag overstået!

Og nååååårrrhhhh hvor har jeg kedet mig, he he.... SÅ meget at jeg endda overvejede at begynde at læse op til den næste eksamen! Helt frivilligt!!

Kirstine er syg, hun har haft 39,5 i feber i dag, og har ligger på sofaen og sovet/set tv. Hun har ikke haft behov for noget, og har ikke krævet det vilde pasning. Hun har bare lagt sådan helt slattent. Men jeg har jo været hjemme hos hende og har derfor været nødt til at aflyse de aftaler med veninder osv. jeg havde i dag og i morgen.

Jeg skulle også have set Mettemus's lille Laurits her i weekenden, men det vil jeg også aflyse. Tænk hvis jeg tager influenza (eller hvad det nu er Kirstine har) vira med derop Det går ikke.

Så nu går jeg bare rundt herhjemme og keeeeeder mig. Og jeg der ellers havde glæder mig sådan til at holde fri. Hmm... Det er også bare fordi jeg vil IKKE holde fri! Jeg vil have en baby!!!

NU!!

Ingen knus og krammere herfra. Overhovedet. Kun sure opstød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Sofia

Hihihi, jeg har den samme følelse! Så underligt, havde virkelig set frem til bare at kunne stene tv og lave ingenting og for alt i verden få lagt skatteret helt op øverst i bogreolen! Men i stedet har jeg også kedet mig. Hmm, skal jeg så kede mig helt til slut marts, mon så ikke jeg burde tage ansættelsesret i feb....

Men okay, var eksamensvagt til juridisk forhandling i dag, og det var alligevel DEJLIGT bare at sidde der og se folk svede velvidende at man IKKE selv skulle op. Så på alle måder også bare dejligt at eksamen er overstået! Og nu er det jo i morgen du skal føde, den 14. januar, en smuk dag det bliver det helt sikkert. Hvis der går mere end 4 timer imellem du har været online i morgen, så antager jeg du er i fødsel.

Du får et knus fra mig, måske kan det hjælpe på "surheden"

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

I er simpelthen bare ikke trænede nok!!! Jeg elsker fridage og kan ikke få for mange. Starter ud med at sove til jeg vågner af mig selv... gerne omkring 9-9.30. Trisser så på wc, godmorgenkysser Jørn, og smører mine obligatoriske morgenfranskbrødsmadder med syltetøj.

Dem tager jeg med i seng, til "Alle elsker Raymond" som slutter kl. 10. Der starter så to afsnit Baywatch, det ene er dog genudsendelse fra dagen før, så ved flere fridage i rap tager jeg enten en powernap eller tjekker baby.dk osv. i med fjernsynet kørende i baggrunden - står naturligvis ikke ud af sengen.

Så er det ved at være tissepause igen, og sulten melder sig så småt. Finder noget mad, får tisset af, og tager 2 episoder "Desperate Houswifes". Under sidste afsnit falder jeg ofte i søvn og tager en lille halv time på øjet.. Når jeg vågner overvejer jeg - OVERVEJER - om jeg skal stå op, og i fald at det lykkes mig at gøre tanke til handling, sætter jeg mig ved computeren en times tid.

Ellers pusler jeg bare rundt herhjemme, ordner LIDT vasketøj, fixer noget kreativt til lilleputten eller lignende. Nogle dage skal jeg dog også til kiropraktor, her har jeg ofte et meget udmattende program, for efter kiropraktorbesøget tager jeg nemlig i storcentret som ligger lige ved siden af klinikken. Sjældent skal jeg noget specielt derovre, det er bare ugens motion..

Jeg er nemlig skidebange for at gå rundt uden for for tiden. Jeg faldt igår, og der er ikke nok pitstops, i form af wc'er og spisesteder. Det problem er løst i centret, hvor jeg ofte tuller et par timer eller tre - det er ikke så dyrt som det lyder, fordi jeg kommer der så tit.

Når jeg kommer hjem, tager jeg gerne en lur, ser "Beverly Hills" OG "Venner" og begynder så at spekulere over aftensmaden... Den ordnes og indtages, og så stener jeg videre..

Altså, det lyder jo vældig trivielt; men jeg nyder det! Lad os snakkes ved om en 3 måneders tid, der ser mit dagsprogram måske ikke heeeelt så afslappende ud?!!

Jeg vil gerne sende dig et kram, selvom du er indebrændt! God bedring med Kirstine!

Anmeld

13. januar 2011

Marco2

Jamen kom hjem til mig!!

Jeg har:

• en seng der skal pudses, grundes og males.
  • en masse babytøj der skal sorteres, vaskes og lægges på plads.
  • et køkkenbord der skal slibes og olieres
  • et køleskab der skal vaskes
  • et børneværelse der skal laves
  • en barnevogn der skal ha' fjernet flyverust og lappes på alle 4 hjul
  • en sofa der skal ha' læderfedt

og mange andre fine ting som gerne skulle nåes inden barn nr 2 melder sin ankomst

AG

Anmeld

13. januar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

I er simpelthen bare ikke trænede nok!!! Jeg elsker fridage og kan ikke få for mange. Starter ud med at sove til jeg vågner af mig selv... gerne omkring 9-9.30. Trisser så på wc, godmorgenkysser Jørn, og smører mine obligatoriske morgenfranskbrødsmadder med syltetøj.

Dem tager jeg med i seng, til "Alle elsker Raymond" som slutter kl. 10. Der starter så to afsnit Baywatch, det ene er dog genudsendelse fra dagen før, så ved flere fridage i rap tager jeg enten en powernap eller tjekker baby.dk osv. i med fjernsynet kørende i baggrunden - står naturligvis ikke ud af sengen.

Så er det ved at være tissepause igen, og sulten melder sig så småt. Finder noget mad, får tisset af, og tager 2 episoder "Desperate Houswifes". Under sidste afsnit falder jeg ofte i søvn og tager en lille halv time på øjet.. Når jeg vågner overvejer jeg - OVERVEJER - om jeg skal stå op, og i fald at det lykkes mig at gøre tanke til handling, sætter jeg mig ved computeren en times tid.

Ellers pusler jeg bare rundt herhjemme, ordner LIDT vasketøj, fixer noget kreativt til lilleputten eller lignende. Nogle dage skal jeg dog også til kiropraktor, her har jeg ofte et meget udmattende program, for efter kiropraktorbesøget tager jeg nemlig i storcentret som ligger lige ved siden af klinikken. Sjældent skal jeg noget specielt derovre, det er bare ugens motion..

Jeg er nemlig skidebange for at gå rundt uden for for tiden. Jeg faldt igår, og der er ikke nok pitstops, i form af wc'er og spisesteder. Det problem er løst i centret, hvor jeg ofte tuller et par timer eller tre - det er ikke så dyrt som det lyder, fordi jeg kommer der så tit.

Når jeg kommer hjem, tager jeg gerne en lur, ser "Beverly Hills" OG "Venner" og begynder så at spekulere over aftensmaden... Den ordnes og indtages, og så stener jeg videre..

Altså, det lyder jo vældig trivielt; men jeg nyder det! Lad os snakkes ved om en 3 måneders tid, der ser mit dagsprogram måske ikke heeeelt så afslappende ud?!!

Jeg vil gerne sende dig et kram, selvom du er indebrændt! God bedring med Kirstine!

Haha, hvor er det godt - det er sgu lige før, du er mere doven, end jeg er for tiden! Jeg er gået i total vente-MODE og laver nærmest heller ikke dagens gode gerning for tiden!

Anmeld

13. januar 2011

CA

Øv øv Ditte. Men mon ikke du bare lige skal have tid til at geare ned? 

til hende den sure fra mig og god bedring til den slatne på sofaen OG  for at vi begge popper på den flotte dato i morgen

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Haha, hvor er det godt - det er sgu lige før, du er mere doven, end jeg er for tiden! Jeg er gået i total vente-MODE og laver nærmest heller ikke dagens gode gerning for tiden!

Jeg er faktisk også lidt stolt af mig selv

Anmeld

13. januar 2011

Angelspot

Gisp, din kedsomhed skræmmer mig

Afleverer en eksamensopgave næste torsdag og så er det barsel til mig for så er det semester ovre. Og hvad F...... skal jeg så få den sidste måned til at gå med???

Der er jo grænser for hvor meget mere der skal klargøres til baby og hjemmet skinner jo efter den første dag med kedsomhed. Så er der naturligvis et center her i byen også, det var da en god ide, Anne, der kan jeg sikkert godt få et par timer til at gå en dag eller to om ugen, men det mister jeg nok hurtigt interessen for. Og jo tættere på termin jeg kommer, jo tættere på hjem vil jeg jo gerne være og eftersom familien bor langt væk, så blir det ikke til de store besøg.

Så jeg forstår dig, Ditte og jeg er spændt på at se hvor hurtigt jeg gror grå hår på hovedet af mangel på bare de mindste gøremål...

Anmeld

14. januar 2011

Kats

Ha ha ha, dine sure opstød får lige en tvangskrammer !

Men ja, sikke træls med syg Kirstine - håber at hun er i bedring.
Med 39,5 i feber, så er man altså rigtig syg, stakkel !!

Og vildt ærgerligt at det forhindrer dig I, at se lille Laurits denne weekend, men tror det er et klogt valg, at vente, også selvom det driller din tålmodighed! Tænk, han bliver bare endnu dejligere inden jeres næste aftale

Altså det er jo også super uheldigt, at der lige kommer sygdom nu, hvor tiden egentligt skulle bruges til venindehygge.
Du har en meget utålmodig ”jeg-vil-ha-en-baby-nu-sjæl”… så jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt af dig…

Jeg er efterhånden resignerende … vil gerne have graviditeten overstået… og vil selvfølgelig gerne have babyen ud… men fordi den sidste tid har været så drøj, så har jeg mistet lidt af den der glædes gejst… altså forstået sådan, at jeg bare godt vil være ”ikke-gravid” i en lille uge, så jeg kunne tanke lidt op igen 
- og så blive mor

Anmeld

14. januar 2011

DK

Ihh tak for trøstende ord og gode forslag til aktivering!!

Kirstine er heldigvis blevet frisk igen, og feberfri idag. (Altså.. hvordan kan man have 39.5 i feber een dag, kun?). Så vi har været i Århus og bytte den sidste julegave, og købt en ny Build a bear til Kirstine, en molo flyverdragt til Bimmeren i str. 1 år (altså han skal jo have tøj på kroppen næste vinter også, ik?) og så var den sat ned til halvpris, så selv dødelige mennesker havde råd til at købe een! Den er fin og ensfarvet lækker-grøn, med stjernereflekser på ærmerne! Kirstine fik også et nyt bælte så hun ikke taber bukserne, og et fint tørklæde med sølvstriber, da "alle de seje piger i skolen fra 3. har sådan et". Det kostede en 50'er på udsalg så det var ikke vildt heldigvis! Derudover købte jeg fine små sorte læder hjemmesko med sølvstjerner på til Bimmeren, og en fiiin barselsgave til Mettemus, når engang jeg er klar til at komme med den!

I aften skal vi ud og spise! Vi skal bare på Jenneren. Min søster har lige haft ringet og hørt om vi ikke gerne ville med, når nu alligevel Bimmeren han ikke vil have fødselsdag i dag! Så det bliver super hyggeligt (så må vi håbe Mikkel han betaler når nu Kirstine og jeg har brugt alle pengene her i dag, he he)

Nå. Men trods tude-anfald, senere ufortjent skæld ud til Kirstine og endnu mere tudeanfald over at være en sur hormon-bombe-mor, og så en undskyldning til barnet, så har Kirstine og jeg fra ca. kl 11 af i dag haft en dejlig dag! Jeg er pt. i godt humør og ikke alt for sur på Bimmeren over at han ikke vil ud! Istedet glæder jeg mig over at vi skal ud og spise lidt junk, og at Kirstine og jeg har købt for 90 kr. bland selv slik til i aften, og at vi skal i svømmehallen i morgen! 

Knus Ditte! Pt. optimist og tilfreds!

Hmm.. må man komme i svømmehallen når man er over 2 fingre åben? Det må jeg vist lige spørge om i gravid-forumet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.