I er simpelthen bare ikke trænede nok!!! Jeg elsker fridage og kan ikke få for mange. Starter ud med at sove til jeg vågner af mig selv... gerne omkring 9-9.30. Trisser så på wc, godmorgenkysser Jørn, og smører mine obligatoriske morgenfranskbrødsmadder med syltetøj.
Dem tager jeg med i seng, til "Alle elsker Raymond" som slutter kl. 10. Der starter så to afsnit Baywatch, det ene er dog genudsendelse fra dagen før, så ved flere fridage i rap tager jeg enten en powernap eller tjekker baby.dk osv. i med fjernsynet kørende i baggrunden - står naturligvis ikke ud af sengen.
Så er det ved at være tissepause igen, og sulten melder sig så småt. Finder noget mad, får tisset af, og tager 2 episoder "Desperate Houswifes". Under sidste afsnit falder jeg ofte i søvn og tager en lille halv time på øjet.. Når jeg vågner overvejer jeg - OVERVEJER - om jeg skal stå op, og i fald at det lykkes mig at gøre tanke til handling, sætter jeg mig ved computeren en times tid.
Ellers pusler jeg bare rundt herhjemme, ordner LIDT vasketøj, fixer noget kreativt til lilleputten eller lignende. Nogle dage skal jeg dog også til kiropraktor, her har jeg ofte et meget udmattende program, for efter kiropraktorbesøget tager jeg nemlig i storcentret som ligger lige ved siden af klinikken. Sjældent skal jeg noget specielt derovre, det er bare ugens motion..
Jeg er nemlig skidebange for at gå rundt uden for for tiden. Jeg faldt igår, og der er ikke nok pitstops, i form af wc'er og spisesteder. Det problem er løst i centret, hvor jeg ofte tuller et par timer eller tre - det er ikke så dyrt som det lyder, fordi jeg kommer der så tit.
Når jeg kommer hjem, tager jeg gerne en lur, ser "Beverly Hills" OG "Venner" og begynder så at spekulere over aftensmaden... Den ordnes og indtages, og så stener jeg videre..
Altså, det lyder jo vældig trivielt; men jeg nyder det! Lad os snakkes ved om en 3 måneders tid, der ser mit dagsprogram måske ikke heeeelt så afslappende ud?!!
Jeg vil gerne sende dig et kram, selvom du er indebrændt!
God bedring med Kirstine!