Babytøj, hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Sitrani

Hej tøser

Jeg har lige et spørgsmål.. Jeg har nu fået samlet en del tøj, både mit eget fra jeg og min storebror var baby, noget min svigermor har købt og noget jeg selv har købt..

Jeg har nu:

5 par strømper

3 langærmede bodyer

1 par strømpebukser (skal have nogle flere, da det er så praktisk)

3 sparkedragter

3 små sommerhuer

6 t-shirts

2 par bukser (skal jeg nok også ha lidt flere af)

9 kortærmede/uden ærmer bodyer

Derudover tænker jeg på, at købe et par natdragter samt hagesmække og små sutsko eller tykke strømper..

Det skal lige siges, at den lille komme til verden d. 2. juli (der har jeg i hvert fald termin), så der er jo ret varmt.. Desuden vokser de hurtigt, og det meste af det tøj jeg har er str. 56, lidt i i str. 50, men ikke meget, og så lidt i str. 62, tror jeg det er...

Lyder det rimeligt...??

Knus Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Zeus

Jeg tror det er helt fint

Den første uge vi var hjemme, måtte vi vaske 2 gange, simpelthen fordi hun sked igennem de bleer vi havde købt, og det gjorde hun så 4 gange om dagen fra inderst til yderst..

Så tror bare du skal have, så du kan skifte tøj så tit + nå at vaske/tørre mens hun stadig har lidt tilbage.. Men når det er om sommeren, så drejer det sig jo nok højst om et par ekstra body'er

Anmeld

14. januar 2011

FruHolm <3

gjorde som dig, havde mest i str 56 men da min dren var 5 dage gammel var jeg nødt til at købe merre i str 62, han er 19 dage nu og kan ikke lukke hans jakke som er str 56 så skal ud og købe en større idag

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

STN skriver:

Hej tøser

Jeg har lige et spørgsmål.. Jeg har nu fået samlet en del tøj, både mit eget fra jeg og min storebror var baby, noget min svigermor har købt og noget jeg selv har købt..

Jeg har nu:

5 par strømper

3 langærmede bodyer

3 sparkedragter

3 små sommerhuer

6 t-shirts

Derudover tænker jeg på, at købe et par natdragter samt hagesmække og små sutsko eller tykke strømper..

Det skal lige siges, at den lille komme til verden d. 2. juli (der har jeg i hvert fald termin), så der er jo ret varmt.. Desuden vokser de hurtigt, og det meste af det tøj jeg har er str. 56, lidt i i str. 50, men ikke meget, og så lidt i str. 62, tror jeg det er...

Lyder det rimeligt...??

Knus Sille

Hejsa:0)

Jeg vil sige at det vigtigste du har til en nyfødt er godt med bodyer - langærmede er rigtig gode, også selvom det er varmt når den lille kommer.

Heldragter med fødder og langeærmer og ellers sådan nogle bløde bomuldsbukser:0)

Alt det der "pynte" tøj som rigtige bukser og thirst osv er meget besværligt at proppe på en lille en - de sover meget og alle folderne osv er ubehageligt. Blødt og lækkert tøj er meget bedre og nemmere:0) Taler af erfaring:0)

Strømpebukser er også guld værd.

Så spar på Pyntetøjet og tænkt praktisk:0)

Knus
Christina - som har haft to små og venter det 3:0)

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

STN skriver:

Hej tøser

Jeg har nu:

5 par strømper

3 langærmede bodyer

3 sparkedragter

3 små sommerhuer

6 t-shirts

Lyder det rimeligt...??

Knus Sille

Og så ikke købe for meget,

Til Anton havde jeg købt masse tøj i allemulige str, men han vokser så sindsygt hurtigt at han slet ikke når at bruge alt tøjet før han skal i anden str.

Hav det basale, og så køb hen af vejen, hvis du synes du mangler - så surt at have købt aaaaaaaaaaaaaalt formeget:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.