Skoldkopper 2. gang på Alexander

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.185 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. september 2008

twinboys

Nej nej nej...

For ca. 5mdr. siden havde både Oliver & Alexander skoldkopper og så i fredags fik Alevander 2 knopper og nu er der kommet flere til...

Det vil sige at vi tog til vagtlægen her idag og ganske rigtigt, han har fået skoldkopper igen..

Han havde ikke mere end 10 stk 1. gang og nu idag har han 6 stk da jeg putter ham...

Øv øv øv øv

Så børn kan altså godt have skoldkopper 2. gange..

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

smokie

Hej børn kan sagtens have skoldkopper mere end 1 gang så længe de ikke har over 10 får de det igen min datter havde det 10 gange før vi kom over 10

knus

Anmeld

14. september 2008

twinboys

smokie skriver:

Hej børn kan sagtens have skoldkopper mere end 1 gang så længe de ikke har over 10 får de det igen min datter havde det 10 gange før vi kom over 10

knus

Åhhh shit... Forfærdeligt...

Majbritt(H)

Anmeld

15. september 2008

Heidi B

Aj hvor vildt, det vidste jeg ikke... Troede når man havde haft en børnesygdom, kom den ikke igen... :'( (H)Heid

Anmeld

15. september 2008

Mathilde

Øv hvor er det træls at han har fået skoldkopper igen!
Men jeg havde også skoldkopper 2 gange som barn. Første gang i munden og anden gang på kroppen....

Håber det snart går over igen

(H)Mathilde

Anmeld

15. september 2008

MorCamilla

Øv altså stakkels pus.. Jeg vidste slet ikke man kunne få det mere end en gang. Mikkel har stadig ikke haft det endnu, men det kommer nok engang...

Rigtig god bedring til ham..

Knus fra Camilla.

Anmeld

15. september 2008

eliasogmor

ihh altså hvor træls...

Anmeld

15. september 2008

tascia

har også hørt det er alm. at man kan få det igen hvis man kun har det i en mild for første gang!!! det samme gælder hvis man har haft det det første leve år, eller det vil sige så er man i risikogruppen for helvedesild....

men øv øv for jer, det er jo ikke lige det man forventer

//Natascia

Anmeld

15. september 2008

Pia.

Velkommen i skoldkoppe klubben... :o)...

Er så spændt på at høre fra dig igen senere, når du har talt med dem igen... - Sjovt at høre om vi to dagplejere får de samme regler...

Knus Pia (H) - som skal hygge med sin skoldkoppe søn i dag...

Anmeld

15. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

Velkommen i skoldkoppe klubben... :o)...

Er så spændt på at høre fra dig igen senere, når du har talt med dem igen... - Sjovt at høre om vi to dagplejere får de samme regler...

Knus Pia (H) - som skal hygge med sin skoldkoppe søn i dag...

Ja er også spændt...

Min tillidsmand ringede lige igen for at høre om jeg havde hørt noget, men det har jeg jo ikke...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.