Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mangler stadig lidt tøj til lillemanden kommer.... altså str 56
Så ligger du inde med molo, småfolk, katvig, hummel, h.j.o.r.t.e, mala eller noget lignene høre jeg gerne fra jer
Har termin 05 april....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
majnr2 skriver: Mangler stadig lidt tøj til lillemanden kommer.... altså str 56 Så ligger du inde med molo, småfolk, katvig, hummel, h.j.o.r.t.e, mala eller noget lignene høre jeg gerne fra jer Har termin 05 april....
Jeg har Hollys til salg .. Og et par Katvig bukser .. Noget du er int. i ? Skal jeg evt. ligge nogle billeder ind ?
morethanperfect skriver: Jeg har Hollys til salg .. Og et par Katvig bukser .. Noget du er int. i ? Skal jeg evt. ligge nogle billeder ind ?
jo vil jeg gerne se
Til den tid har jeg helt sikkert noget. Har flere forskellige flotte og velholdte dragter. Kan evt sende dig en PB når vi når lidt tættere på - så kan du se om du stadig er interesseret.
Kh
Multebær skriver: Til den tid har jeg helt sikkert noget. Har flere forskellige flotte og velholdte dragter. Kan evt sende dig en PB når vi når lidt tættere på - så kan du se om du stadig er interesseret. Kh
super helt sikkert
CamillaRH skriver: Hejsa. Jeg har et hummel sæt str 62
Hejsa. Jeg har et hummel sæt str 62
har du billede
majnr2 skriver: har du billede
majnr2 skriver: jo vil jeg gerne se
... Og jeg har mere om en måneds tid .. Har også småfolk og Molo ..
Jeg har massere i de str. vil du se?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128