17+4 - dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

BabyMus

Thereseh skriver:

Ja, præcis. Man ka jo spare mega mange penge !!

Men tror ikk jeg tør købe så meget i str 50, holder mig til 56 og nummeret større. Man ved jo ikke noget om krabatens størrelse. 

Nej det kan jeg godt forstå. Så hellere købe lidt mere i de større størrelser, og så lidt i str. 50. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mormilla

Stort tillykke med at du har en lille dreng i maven

Anmeld

13. januar 2011

Mor010711

Thereseh skriver:

Tak  

Hvornår skal du til scanning?

Skal til MD den 7. feb. hvor de forhåbentlig kan se det. Og ellers en hjertescanning d. 21. feb. hvor jeg ville blive meget overrasket hvis de ikke kan se det. Men det føles jo som der er en evighed til d. 7. feb.

Anmeld

13. januar 2011

Thereseh

Mormilla skriver:

Stort tillykke med at du har en lille dreng i maven

Tusind tak 

Anmeld

13. januar 2011

Thereseh

Mor010711 skriver:

Skal til MD den 7. feb. hvor de forhåbentlig kan se det. Og ellers en hjertescanning d. 21. feb. hvor jeg ville blive meget overrasket hvis de ikke kan se det. Men det føles jo som der er en evighed til d. 7. feb.

Uha, ja der er et stykke tid til, men tiden går hurtigt når man er gravid, synes jeg 

Anmeld

13. januar 2011

Mor010711

Thereseh skriver:

Uha, ja der er et stykke tid til, men tiden går hurtigt når man er gravid, synes jeg 

Når man tænker 7. feb, så er der lang tid til. Men lige pludselig, før man ved af det, så er det tid. Det er nu meget dejligt

Anmeld

13. januar 2011

joojoo

Thereseh skriver:

Hej thereseh.. Tillykke med lille babyboy i din mave..Vi venter os også en dreng og jeg købte en smule tøj med det samme nu hvor vi ved kønnet !

Ej hvor skægt vi venter det samme Nå men tillykke endnu engang

Anmeld

13. januar 2011

Moar2011

Thereseh skriver:

Har ikk rigtigt tænkt på navne endnu  Syns det er svært. Vi ved kun hvad det ikke skal være. Hi hi. 

Farmand er meget stolt og syns allerede vi skal købe en racerbane !! 

hihi hvor sødt

ja det kender jeg godt heh .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.