Anonym skriver:
Jeg fik min mens d. 21 dec, ergo skal jeg teste omkring d. 20, da min cyklus svinger mellen 28-32 dage.. MEN; idag har vi d. 13, og jeg er simpelthen så træt, siden i søndags, har jeg bare været træt, træt og atter træt og mine bryster er meget ømme, selv når jeg går, kan jeg mærke de ømme.. 
Men, jeg er så bange for, det bare er ingenting og jeg får min mens.. Jeg begyndte egentlig først at tænke over det idag, at det kunne jo egentlig godt være en baby, selvom den her mdr ikke har budt på sex andet end 3 gange siden 2 jan. , derfor kan der vel sagtens være lavet en baby?
Vi har prøvet i 14 mdr, så det må da snart være os.
Har bare lyst til at teste NU....
Ligegyldig indlæg fra mig, men kunne godt tænke mig at få lidt respons omkring hvad i tænker omkring det...
Hej 
Jeg vil bare tilføje, at JEG kender det bare SÅ MEGET GODT!!!!! 
Men men, jeg vil så også sige at efter min krop ikke har været på prævention så længe og jeg har min egen cyklus og mine egne menstruations symptomer tilbage, er jeg begyndt at bemærke at HVER måned, 1 uge før forventet mens er jeg faktisk rigtig utilpas.. Jeg er faktisk begyndt at notere mine rytmer siden Oktober, fordi jeg føler mig gravid hver gang, og det starter præcis én uge inden
Jeg har flg. symptomer, TRÆTHED, ømme bryster, murren i maven, sure opstød samt kvalme, mere appetit og TRÆTHE igen, fordi den er slem 
Ej, min pointe er faktisk, at det måske bare ER menstruationen du mærker symptomer på nu, hvor langt tid siden er det du har smidt p-pillerne?
Min gynækolog fortalte mig forleden, at mit mønster er tydeligt at se, og det er desværre bare menstruationen, så ingen grund til for mig, at glæde mig hver måned, før jeg faktisk tester positivt..
MEN, det kan jo være du faktisk er gravid, da det er graviditetstegn.. Men vil bare fortælle, at sådan er jeg en uge inden mens.. Og før i tiden, fik jeg faktisk øget appetit under mens, hvor nu har jeg bare konstant kvalme under mens, og så om aften kan je blive lækker sulten, men om dagen under mens er det bare kvalm, det hele 
Men jeg håber du kan bruge mit brev, og sidst vil jeg selvf. lige
for at det er en babyyy