Jamen her der skal det bare gå med 3 af og til 4 børn hus have mands arbejde jeg her hjemme pt inu..Selvom det kan være pisse hårdt og svært...
Op om morgen kl 7 gør børne klar den stor med taxaen kl 8 ca ned med tobias/dog ikke meget han starte i mandags i sidste uge også har han været syg og indlagt så ikke afsted i den uge her også stå jeg for det hele her med hjemme,tøje børn ovs. Steen er så god til af tag over når jeg siger det eller han kan se det på mig eller kommer hjem fra arbejde jeg laver altid maden så må han tag sig af børne imens.
Man ikke altid jeg eller man har lyst og det samme med i seng. om aften.Men nogle ting blever man jo nødtil af skal hverdag..
Jeg tog ikke på af nogle af alle de piller jeg nu har prøve..
Jeg har mere tabt mig eller stået stille og ikke haft lyst til det vilde mad..
Nu får jeg kun piller efterbehovsiden sep mdr.
Men jeg tager ret tit fast om morgen især for af få dagen til af hænge sammen så jeg ikke er for tit ked,dumme tanker og ikke gider lev eller gør skade på mine arme osv der hjælper de en del..
Blever mere træt på dem men ikke slemt eler skæv osv.
Jeg har en driskssygplejske en støttekontaktperson og i trisdags var jeg til overlægen og skal det igen den 24 jan om af starte i gruppe for dem med angst osv...Glæder jeg mig til af starte til..
Det var lidt herfra.
Knuss Fra Henriette
Anmeld