Til jer med strees angst depression????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

hvordan klarer  i jeres hverdag med små børn og arbejde hus osv?? Tager man meget på af medicin??

Spørger fordi jeg selv er havnet der nu men kan slet ikke se hvordan jeg skal få en hverdag til at hænge sammen og slet ikke arb. hus og økonomi... hvordan gør i det får i hjælp af nogen art??

vh ano som nok snart skal springe ud med en længere forklaring når overskuet er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

9510

Kan ikke rigtig hjælpe dig men sender lige et knus

Anmeld

13. januar 2011

bette

hmm mht vi får det til at fungere.. hmm.. det er faktisk svært at forklare.. men tja.. det skal jo bare fungere.. man finder en måde.

jeg tog ikke ret meget på af medicinen.. men min søster har taget rigtig meget på. tror det kommer an på hvilke bivirkninger man får. jeg mistede appetitten. og andre får mere lyst til mad.. 

men hvis du er obs på at du ikke vil tage på, så gør du det heller ikke. bare husk at spis normalt og sundt. :)

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

hmm mht vi får det til at fungere.. hmm.. det er faktisk svært at forklare.. men tja.. det skal jo bare fungere.. man finder en måde.

jeg tog ikke ret meget på af medicinen.. men min søster har taget rigtig meget på. tror det kommer an på hvilke bivirkninger man får. jeg mistede appetitten. og andre får mere lyst til mad.. 

men hvis du er obs på at du ikke vil tage på, så gør du det heller ikke. bare husk at spis normalt og sundt.

ok tak for svar håber jeg kommer til at tænke som du gør en dag lige pt. er det hele et stort kaos og manglende søvn pga. angst

Anmeld

13. januar 2011

morethanperfect

Vi får det også til at fungere , fordi det skal det bare ..

Man(jeg) har noget andet og tænke på end at jeg ikke har det vildt godt .. Har fået det MEGET bedre nu fordi jeg har fået min søn . Det har hjulpet utroligt nok .. Ang. medicin har jeg aldrig fået det , men psykolog hjælp .. Jeg stoppede med det i min graviditet , fordi jeg var blevet såå meget gladere og så lysere på alting .. Men jeg kan ringe til hende hvis jeg har brug for at starte op igen .. 

Ved ikke hvor meget du kunne bruge mit svar til noget , men nu fik du det ..

Sender knuser 

Anmeld

13. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Jamen her der skal det bare gå med 3 af og til 4 børn hus have mands arbejde jeg her hjemme pt inu..Selvom det kan være pisse hårdt og svært...

Op om morgen kl 7 gør børne klar den stor med taxaen kl 8 ca ned med tobias/dog ikke meget han starte i mandags i sidste uge også har han været syg og indlagt så ikke afsted i den uge her også stå jeg for det hele her med hjemme,tøje børn ovs. Steen er så god til af tag over når jeg siger det eller han kan se det på mig eller kommer hjem fra arbejde jeg laver altid maden så må han tag sig af børne imens.

Man ikke altid jeg eller man har lyst og det samme med i seng. om aften.Men nogle ting blever man jo nødtil af skal hverdag..

Jeg tog ikke på af nogle af alle de piller jeg nu har prøve..

Jeg har mere tabt mig eller stået stille og ikke haft lyst til det vilde mad..

Nu får jeg kun piller efterbehovsiden sep mdr.

Men  jeg tager ret tit fast om morgen især for af få dagen til af hænge sammen så jeg ikke er for tit ked,dumme tanker og ikke gider lev eller gør skade på mine arme osv der hjælper de en del..

Blever mere træt på dem men ikke slemt eler skæv osv.

Jeg har en driskssygplejske en støttekontaktperson og i trisdags var jeg til overlægen og skal det igen den 24 jan om af starte i gruppe for dem med angst osv...Glæder jeg mig til af starte til..

Det var lidt herfra.

Knuss Fra Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.