maria e

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

bette

MariaE skriver:

4 mdr præcis der vejede hun 5350 og ved et år 7,5 kg.Så den gik e de i stå der i mellem....

okay simone vejer 5,7 i følge vægten på sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

har lige ringet til sp så må vi se hvad hun siger..

altså simone er jo super glad hele tiden og virker utrolig tilfreds.. 

Men hun er jo ikke under vægtig og de har det jo med at tage på i hop så tror ikke du skal tænke alt for meget på det endnu

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

Altså med virus og sådan noget, så skal hun nok få vægten op igen:-)

Anmeld

14. januar 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Men hun er jo ikke under vægtig og de har det jo med at tage på i hop så tror ikke du skal tænke alt for meget på det endnu

okay det håber jeg.. hun er ik verdens tykkeste.. men har dog fået lidt deller på lårene... langt om længe

Anmeld

14. januar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

okay det håber jeg.. hun er ik verdens tykkeste.. men har dog fået lidt deller på lårene... langt om længe

Da Anne var til 5 månedes undersøgelse vejet hun 7,1 men såddan en som Niels vejet 9,1 så det er jo 2 kg forskel på omkring 70 cm og det er jo meget. Men du skal jo nok lige tænke over at hun er en pige og hvis hun ellers er glad og godt tilpas så syntes jeg ikke du skal gøre noget ved det

Anmeld

14. januar 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Da Anne var til 5 månedes undersøgelse vejet hun 7,1 men såddan en som Niels vejet 9,1 så det er jo 2 kg forskel på omkring 70 cm og det er jo meget. Men du skal jo nok lige tænke over at hun er en pige og hvis hun ellers er glad og godt tilpas så syntes jeg ikke du skal gøre noget ved det

det er hun.. hun er altid dejlig glad :) 

men efter rs virusen spiser hun ikke som hun skal.. før spiste hun 230ml og så blev vi syge så spiste hun kun 50 ml. har dog fået hende op på 165ml nu.. stor forbedring men alligevel..

Anmeld

14. januar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

det er hun.. hun er altid dejlig glad  

men efter rs virusen spiser hun ikke som hun skal.. før spiste hun 230ml og så blev vi syge så spiste hun kun 50 ml. har dog fået hende op på 165ml nu.. stor forbedring men alligevel..

Men lige når du har været meget syg så spiser du heller ikke lige så meget efter.

Hun skal jo lige have mavesækken udvidet igen så hun kan spise mere Tror du skal give det lidt tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.