Sidste lægebesøg - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Tina

Hvornår var i til sidste lægebesøg??

Min læge mener det er i uge 35, men da skal jeg også til jordmor, så det virker som lidt spild af tid synes jeg. Tror min jordmor sagde jeg skulle til læge i uge 32, så tror bare jeg prøver at få en tid nu. Men hvad gjorde i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Karina84

Min læge sagde også uge 32, og jeg var afsted i mandags hvor jeg var 32+2, mit næste jdm besøg er i uge 36 (hvor jeg er 35+5).

Anmeld

13. januar 2011

piadas

Tina skriver:

Hvornår var i til sidste lægebesøg??

Min læge mener det er i uge 35, men da skal jeg også til jordmor, så det virker som lidt spild af tid synes jeg. Tror min jordmor sagde jeg skulle til læge i uge 32, så tror bare jeg prøver at få en tid nu. Men hvad gjorde i???

Hvis det er helt rigtigt hedder det uge 32. Tidligere var det uge 35, men det er lavet om. Jeg var afsted, da jeg var 34+0, fordi min læge hellere ville se mig der end uge 32! Hun mente uge 32 var for tidligt i forhold til, at der så ikke ville gå ret lang tid imellem, at jeg var der sidst. Hun mener vist, det er noget pjat, de har ændret det fra uge 35 til 32!

Jeg var ligeglad, om det blev uge 32 eller 34, så jeg fulgte bare hendes ønske!

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

Her i Kolding er de ved at lave om på systemet. Derfor havde lægen sagt jeg skulle i uge 32, men JM var kvik og sagde at det først er i uge 34.
Grunden til "kikset" skyldtes at det ene sted havde skiftet til nyt system og det andet havde ikke, og i bund og grund er det lige gyldigt, for jeg skal jo fortsætte i det system jeg er startet i...

Jeg skal til JM på mandag - 31+2 og til læge først i feb, hvor jeg vil være ca. 34+4-5 stykker.

Ved ikke om det hjalp dig, men sådan gør de åbenbart her

Anmeld

13. januar 2011

Marco2

Her i Århus er det også blevet lavet om så sidste lægebesøg ligger i uge 32 og der så ligger et JM-besøg i uge 35.

Fik også årsagen at vide til hvorfor det var byttet, men det kan jeg selvfølgelig ikke huske 

AG

Anmeld

13. januar 2011

Tina

Marco2 skriver:

Her i Århus er det også blevet lavet om så sidste lægebesøg ligger i uge 32 og der så ligger et JM-besøg i uge 35.

Fik også årsagen at vide til hvorfor det var byttet, men det kan jeg selvfølgelig ikke huske 

AG

Fint, så er det bare min læge der - som sædvanlig - er lidt bag ud og småforvirret!!!

Så vil jeg bestille mig en tid - og så siger jeg bare at sikker kilde fra baby.dk kan meddele at dette er den rette uge at komme til læge i

Tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.