Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår de må få alle de her forskellige ting som mos og grød... Er det fra termins datoen eller fra fødsels datoen man regner med??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TwinsQ skriver: Hvornår de må få alle de her forskellige ting som mos og grød... Er det fra termins datoen eller fra fødsels datoen man regner med??
men regner alt fra den dag de kommer ud og grød og frugt mos vent til dit barn er klar nogle bliver det når de er 3 mdr hvor det er tidligt nogle 4 mdr der må de gerne få det andre først 6 mdr nogle senere
B&J skriver: men regner alt fra den dag de kommer ud og grød og frugt mos vent til dit barn er klar nogle bliver det når de er 3 mdr hvor det er tidligt nogle 4 mdr der må de gerne få det andre først 6 mdr nogle senere
TbCp skriver: Ikke når barnet er for tidligt født, så regner man fraTerminsdatoen
Ikke når barnet er for tidligt født, så regner man fraTerminsdatoen
Præcis.. Det har jeg også fået afvide.. En dreng i min mødregruppe er født 37+0, og han skulle hvertfald vente med "rigtig" mad til han var 4 måneder i forhold til terminsdatoen..
okay godt det lige kom på banen så viste jeg nemlig ikke
Jeg har ved alle 3 fået af vide at det er fra terminsdato, da deres tarme ikke er ordentlig udviklet når de er for tidelig fødte, så det har jeg holdt mig til.
Jeg har fået det af vide både på sygehuset og af sp
TbCp skriver: Hvis dit barn er for tidligt født så skal du regne fra terminsdatoen. Det var hvad jeg fik at vide af min sp
Hvis dit barn er for tidligt født så skal du regne fra terminsdatoen. Det var hvad jeg fik at vide af min sp
Det var oz hva vi fik at vide... Men mener jeg begyndte lidt tidligere, men det var kun få mundfulder for ikk at overdrive, da han ikk var "ældre"
du skal regne fra termi og læg halvdelning af det barnet er for tidligt født.
fx. liw er 11 uger for tidligt født, så det ville sige 5,5 uge til termi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128