Nogen fra Glostrup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Mus84

Hej skønne damer!

Tænkte på om nogen herinde er fra Glostrup og har termin i 2. kvartal???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

joojoo

Mus84 skriver:

Hej skønne damer!

Tænkte på om nogen herinde er fra Glostrup og har termin i 2. kvartal???

Hej..Jeg er ikke fra glostrup men arbejder der og bor selv på amager og har termin d. 11juni. Hvornår har du termin?

mvh.joojoo

Anmeld

25. januar 2011

joojoo

joojoo skriver:

Hej..Jeg er ikke fra glostrup men arbejder der og bor selv på amager og har termin d. 11juni. Hvornår har du termin?

mvh.joojoo

havde ik lige opfanget din profiltekst...! April er jo lige om hjørnet

Anmeld

10. februar 2011

Mus84

nå ja det nytter jo ikke, desværre søde.. Det kunne ellers være sjovt hvis man kunne finde nogen fra samme by som man evt kom i mødregruppe sammen med ;D

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

Hej hej, jeg er fra Albertslund. Jeg er ved at finde ud af med en anden pige herinde om at mødes til noget svømning eller lign. Er det dit 1. barn?

Mvh Kristine

Anmeld

15. marts 2011

karina pigen

hej hej jeg er ik fra glostrup men tæt på..ballerup og å havde jeg termin i januar.. meeeeen ja

Anmeld

21. marts 2011

Mus84

Jose og emils mor skriver:

Hej hej, jeg er fra Albertslund. Jeg er ved at finde ud af med en anden pige herinde om at mødes til noget svømning eller lign. Er det dit 1. barn?

Mvh Kristine

Hej Kristine.

Ja det er mit første barn ;D kan se det er dit tredje?

Hvor ville i gå til svømning henne? og altså først med baby? jeg svømmer lige nu en gang om ugen i glostrup svømmehal ;D

Du har termin ret tæt på min hvor spændende, og hører vel også til herlev?

Linda

Anmeld

24. marts 2011

Jose og emils mor

Hej Linda,

Ja, det er mit 3. barn ). Jeg svømmer som regel i Glostrup, men har fået så meget bøvl med bækkenet pt., så det bliver ikke rigtig til noget. Men når jeg har født skal jeg helt klart ned og svømme med bebsen.Jeg har som sagt snakket med en anden pige herinde, som også venter 1. barn og som også godt kunne tænke sig at svømme. Så om ikke andet kunne i mødes Men pt. kommer jeg ikke rigtig ud.

Kh Kristine

Anmeld

25. marts 2011

Tennamor

Jose og emils mor skriver:

Hej Linda,

Ja, det er mit 3. barn ). Jeg svømmer som regel i Glostrup, men har fået så meget bøvl med bækkenet pt., så det bliver ikke rigtig til noget. Men når jeg har født skal jeg helt klart ned og svømme med bebsen.Jeg har som sagt snakket med en anden pige herinde, som også venter 1. barn og som også godt kunne tænke sig at svømme. Så om ikke andet kunne i mødes Men pt. kommer jeg ikke rigtig ud.

Kh Kristine

Det må være mig der er den anden pige . Jeg har termin d. 29. maj og vil meget gerne med til babysvømning når den lille er kommet til verden.

Jeg bor ligesom Kristine i Albertslund, så Glostrup er jo lige om hjørnet..

Kh Tenna

Anmeld

26. marts 2011

Jose og emils mor

Hej Tenna - Ja, det var dig jeg snakkede om. Jeg er begyndt at få det bedre, så måske er der en mulighed for at jeg kan komme i svømmeren i næste uge - ville I andre kunne det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.