Vil så gerne shoppe!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

birthee

Men eftersom vi ikke er helt sikre på hvad vi får (12 uger tilbage) så er det jo bare svært  der er bare så meget fint baby tøj - både til drenge og piger!!! håber min lyst måske bliver tilfredsstillet lidt, når jeg skal igang med at rydde op i tøjet fra Frederik - uden at være 100 % sikker på om jeg får brug for det...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

_-Kathrine-_

birthee skriver:

Men eftersom vi ikke er helt sikre på hvad vi får (12 uger tilbage) så er det jo bare svært  der er bare så meget fint baby tøj - både til drenge og piger!!! håber min lyst måske bliver tilfredsstillet lidt, når jeg skal igang med at rydde op i tøjet fra Frederik - uden at være 100 % sikker på om jeg får brug for det...

Knus

Kan rigtig godt forstå dig og hatten af for at I kan vente   Det var jeg simpelthen for nysgerrig til...

Kathrine

Anmeld

13. januar 2011

birthee

_-Kathrine-_ skriver:

Kan rigtig godt forstå dig og hatten af for at I kan vente   Det var jeg simpelthen for nysgerrig til...

Kathrine

Vi ville også gerne vide det - bare manden og jeg... Men til md-skanning var de ikke 100 % sikker på hvad det var... Og har desværre ikke råd til en 3D-skanning... Der har jeg valgt det er vigtigere at gemme de penge til at købe ind til den lille, hvis det skulle gå hen og blive en pige...

Anmeld

13. januar 2011

_-Kathrine-_

birthee skriver:

Vi ville også gerne vide det - bare manden og jeg... Men til md-skanning var de ikke 100 % sikker på hvad det var... Og har desværre ikke råd til en 3D-skanning... Der har jeg valgt det er vigtigere at gemme de penge til at købe ind til den lille, hvis det skulle gå hen og blive en pige...

Nåå på den måde...! Ja, det var det vi (læs: jeg) :-) ikke ville risikere når vi kom til md-scanningen, men der var han lige så villig til at vise sig frem, så der blev det bare bekræftet hvad vi fik at vide til den scanning vi fik 14 dage før hos en privat!

Det vigtigste er selvfølgelig at de er sunde og raske, og det er virkelig en lettelse når man kommer ud fra md-scanningen og alt er OK

Vidste I hvad kønnet blev på jeres den første?

Anmeld

13. januar 2011

birthee

_-Kathrine-_ skriver:

Nåå på den måde...! Ja, det var det vi (læs: jeg) :-) ikke ville risikere når vi kom til md-scanningen, men der var han lige så villig til at vise sig frem, så der blev det bare bekræftet hvad vi fik at vide til den scanning vi fik 14 dage før hos en privat!

Det vigtigste er selvfølgelig at de er sunde og raske, og det er virkelig en lettelse når man kommer ud fra md-scanningen og alt er OK

Vidste I hvad kønnet blev på jeres den første?

JA, det vidste vi... Det var til en ekstra skanning vi var til, fordi han var lidt stille i en periode... Dengang var det også kun manden og jeg der vidste det - lidt hemmeligt skulle der være - ellers ville vi også blive overfaldet med gaver...

Anmeld

13. januar 2011

_-Kathrine-_

birthee skriver:

JA, det vidste vi... Det var til en ekstra skanning vi var til, fordi han var lidt stille i en periode... Dengang var det også kun manden og jeg der vidste det - lidt hemmeligt skulle der være - ellers ville vi også blive overfaldet med gaver...

Okay.. ej, hvor hyggeligt at det kun var jer der vidste det....

Anmeld

14. januar 2011

Stine Raaholt

Kan SÅ godt følge dig - venter min tredje og har lige fundet ud af at der gemmer sig en lille pige... så nu kan jeg næsten ikke styre mig her midt i udsalget...

havde ikke lige regnet med at vi skulle have flere, så jeg har solgt ud af storesøsters tøj.... har en natdragt og to bodyer i str 56-62... så jeg har faktisk en plausibel grund til at shoppe... Meeen, der er jo lang tid til juni, så jeg burde nok styre mig lidt endnu

det må være svært, når man ikke ved hvad det er er - der er meget fint i neutrale farver, men når den lille kommer, så vil man jo også gerne have noget sødt drenge-/pigetøj og tilbehør... har vidst det alle gange og det er nok godt for min manglende tålmodighed...

Mvh Stine

Anmeld

14. januar 2011

kate123

Hejsa!

Ja jeg kan også rigtig godt forstå dig/jer  Har det selv vildt svært med at begrænse mig... Vi fik først afvide, til md-scanningen, at det nok så ud til at blive en dreng. Men da jeg hele tiden havde på fornemmeslen at det var en pige og at de ikke var helt sikre...og mit praktiske planlægger gen, så fik jeg en 2D-kønsscanning, og det var så en pige  så min intuition var rigtig...og så gik jeg amokl!! I skal bare ikke sige noget til min mand han ville falde bag over hvis han vidste hvad jeg har købt, men det har altså været på udsalg og ja vi havde også givet en stor del væk fra de 2 store tøser...så det er da begrundet

Jeg ønskede mig en scanning i fødselsdags gave, og fik den, da jeg heller ikke lige havde råd...

Hilsen Katrine 28+2

Anmeld

16. januar 2011

Stine Raaholt

hi hi, mit bud er at du har brugt alle pengene på at shoppe i stedet for skanning  så var det da en dejlig fødselsdagsgave...

det er svært at holde pengepungen i ro - jeg prøver virkelig at behærske mig denne gang, også fordi vi bare ikke har råd til at fyre den helt af med babytøj... der skal jo også være tøj til de store, de bliver jo kun dyrere med alderen... men lidt er det da blevet til, er stor fan af trendsales og køber gerne brugt og sælger igen... synes jeg er meget økonomisk, men det løber alligevel hurtigt op - må indrømme at jeg er lidt et mærke-dyr, så jeg forelsker mig tit i nogle lidt dyre ting...

men jeg er så småt i gang med at lave liste over hvad vi mangler og hvad vi skal have til de store det næste halve års tid - så må vi se om jeg kan få det hele til at løbe rundt

mvh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.