35+3 og trist JM besøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Mka

Mumto3 skriver:

Med hensyn til at stå fast, vil jeg blot fortælle at jeg ved sidste graviditet gik hos en privat jordemoder, og jeg var hos hende hver 2. eller 3. dag gennem de sidste par uger af gravditeten. Det var altså den SAMME jordemoder der mærkede på mig hver gang, og nogle gange stod baby fast og nogengange kunne hun rokke babys hovede og lige pludselig lå baby så højt oppe at hun slet ikke kunne nå babys hovedet nedefra  Det var som sagt den samme jordemoder så mærkede på mig med få dages mellemrum og hun fulgte mig meget tæt. Så det jeg vil sige med det er blot, at de kan altså variere, det behover ikke at have noget med JM at gøre!

Hvor vildt, jeg troede at når hovede stod fast, så stod det FAST og ikke rykkede sig før de blev født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Mka

Bavianis skriver:

Totalt lækker mave og prego-krop du har kørende dér! Wiiiit wiiu!!

Hi hi det var pænt skrevet  tak

Anmeld

14. januar 2011

Mka

piadas skriver:

Hvor har du bare en fin mave - SEXY MAMA fristes man til at skrive!

Som nogle af de andre også skriver, ville jeg heller ikke ligge for meget i de fosterskøn, for det er jo som sagt svært at bedømme. Jeg er sikker på, at hvis jdm. ikke mente alting var som det skulle være, ville hun sende dig til scanning eller køre en strimmel eller et eller andet!

Mange mange tak

Anmeld

15. januar 2011

Lou87

Mka skriver:

Mange tak for dine beroligende ord Nu er jeg slet ikke så bekymret mere Vi er jo mennesker og JM/læger er selvfølgelig også meget forskellige, så man må bare stole på de ting de siger og tage det hele med et smil

Ja nu vil jeg nyde min ca 4 ugers barsel, og bare glæde mig til hun kommer. Og mange tak for de pæne ord

god weekend

Velbekomme da - kan selv huske hvor frustreret jeg var jo.
Så kunne da ikk gå uden li og give dig nogle beroligende ord med på vejen Det skal jo helst være en god tid og være gravid

Held og lykke med det hele - de 4 uger er hurtigt væk så nyd din dejlige runde mave, man savner den hurtigt selvom der så ligger en guldklump ved siden af os hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.