Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes den er så flot at den fortjener to indlæg om det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Suuuuuper flot
-Milla- skriver: Så blev det tid til et nyt mavebillede. Synes den er begyndt at fylde godt, men nyder det dag for dag. Mine børn på jobbet er begyndt at snakke meget om den og mærke på den. De foreslår også navne til den kommende baby. Det er nu meget hyggeligt. Om små to uger står den på md-scanning. Det glæder vi os meget til, og håber at vi kan se kønnet.
Så blev det tid til et nyt mavebillede. Synes den er begyndt at fylde godt, men nyder det dag for dag. Mine børn på jobbet er begyndt at snakke meget om den og mærke på den. De foreslår også navne til den kommende baby. Det er nu meget hyggeligt. Om små to uger står den på md-scanning. Det glæder vi os meget til, og håber at vi kan se kønnet.
Flot
Maja84 skriver: Flot
-Milla- skriver: Mange tak. Så også lige din fine og store prinsessemave. Nu varer det ikke længe før I får lov til at se hende live.
Mange tak. Så også lige din fine og store prinsessemave. Nu varer det ikke længe før I får lov til at se hende live.
tak, men vi ved nu ikke om det bliver en dreng eller pige, sikker på det er mig du tænker på
Er du helt sunshine, en flot babyhule! Håber på at kunne gøre dig kunsten efter!
Secrets skriver: Er du helt sunshine, en flot babyhule! Håber på at kunne gøre dig kunsten efter!
Så flot mave
Najsen86 skriver: Så flot mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128