Uhh, hvor jeg dog bare mangler søvn - og at slappe af :-(
Min datter er begyndt at vågne næsten hver time, og jeg ved ikk hvad jeg skal gøre.. Hun er en MEGET bestemt dame, og bliver let utilfreds..
Hun er næsten 4 måneder gammel og får MME.
Hun har tidligere sovet fra kl. ca. 20 (hvor hun er super nem at lægge til at sove) til ca. 3/4-stykker, hvor hun får mad, og så sover hun igen til ved en 7-tiden, men de sidste par nætter vågner hun bare næsten hver time - giver hende ikk mad, får hende bare til at falde i søvn igen - og så giver jeg hende mad mellem kl. 2 og 4... Jeg når jo næsten ikke at sove..
Og om dagen er hun så mærkelig også.. Jeg leger med hende og underholder hende i ca. to timer af gangen - når hun så begynder at blive træt, giver jeg hende mad igen, skifter hende og lægger hende til at sove i barnevognen f.eks. - her sover hun så igen i 45 min. til en time - så kan jeg gå endnu en tur og hun falder igen i søvn, men når barnevognen står stille, sover hun kun i 10 min. mere - hvis jeg lægger hende til at sove i mine arme, er det præcis det samme - dog vågner hun her med et skrig, og jeg bruger 10-15 min. (hvor hun skriger) på at få hende til at sove igen, fordi jeg kan se og høre på hende at hun er træt (har prøvet at lade hende være vågen, men så er helved løs!) - her kan hun så sover ca. 45 min. til en time mere..
Hvad pokker gør jeg?
Anmeld