Nogen der har erfaring med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

2721

at deres barn bliver alt for når de sover?
Vores søn på snart 7mdr sover kun i ble med et dynbetræk og alligevel vågner han jævnligt op grædene og er glohed. I starten kunne han godt sove med en lille body og sin dyne uden noget problem. Men de sidste 3 uger ca. er det gået helt amok. Han har rigtig tit feber, så jeg tjekker om han har det inden han bliver lagt. Syntes bare ikke det kan passe han skal blive så varm?
Nogen af jer kloge kvinder der har oplevet noget ligende og hvad gjorde i får at sikre jeres små pus e god søvn?

Knus en fustreret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

2721

Slet ikke nogen?

Anmeld

12. januar 2011

Holbæktrunten

Altså, nu har jeg jo ikke børn endnu... Men vil da gerne prøve at svare.

Når han vågner grædende om natten og er meget varm - kan det så være fordi at han græder at han bliver så varm? Eller er han også varm når han sover?

Det er jo en fysisk aktivitet at græde, og det hæver kropstemperaturen, og udenpå kan barnet føles glohedt. Behøver ikke at betyde de har feber.

Ellers synes jeg at du skulle prøve at tale med sin sundhedsplejerske eller læge og høre hvad de har at sige?

Held og lykke, håber du og prinsen får løst mysteriet

Anmeld

12. januar 2011

2721

Holbæktrunten skriver:

Altså, nu har jeg jo ikke børn endnu... Men vil da gerne prøve at svare.

Når han vågner grædende om natten og er meget varm - kan det så være fordi at han græder at han bliver så varm? Eller er han også varm når han sover?

Det er jo en fysisk aktivitet at græde, og det hæver kropstemperaturen, og udenpå kan barnet føles glohedt. Behøver ikke at betyde de har feber.

Ellers synes jeg at du skulle prøve at tale med sin sundhedsplejerske eller læge og høre hvad de har at sige?

Held og lykke, håber du og prinsen får løst mysteriet

Det er ikke pågrund af gråden. Har nemlig haft samme tanke.vuggen er let og luftig. Han bliver bare sindsyg var af at sove TROR jeg. Har talt med min sp og hun er blank lægen siger bare han skal sove let påklædt i et køligt værelse, hvilket han allerede gør
men tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.