Ny sofa sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.769 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

K.Rehder

Jeg har en ny sofa jeg gerne vil sælge udelukkende på grund af pladsmangel. Det er en stor 2'er, der kun har været brugt i 2 måneder og gav selv 2.000 for den. Vil sælge den for 500 kr. Vil bare gerne af med den hurtigst muligt. 

Lige nu står den bare og fylder på det værelse der skal bruges til børneværelse om 2 måneder.

Den kan afhentes i Hobro.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

MissGeoh

En skam der er så langt til hobro.

Anmeld

12. januar 2011

2721

MissGeoh skriver:

En skam der er så langt til hobro.

Enig

Anmeld

12. januar 2011

MissGeoh

Kloks Kone skriver:

Jeg har en ny sofa jeg gerne vil sælge udelukkende på grund af pladsmangel. Det er en stor 2'er, der kun har været brugt i 2 måneder og gav selv 2.000 for den. Vil sælge den for 500 kr. Vil bare gerne af med den hurtigst muligt. 

Lige nu står den bare og fylder på det værelse der skal bruges til børneværelse om 2 måneder.

Den kan afhentes i Hobro.

Du/I skal ikke lige mod Fredericia? 

Anmeld

12. januar 2011

K.Rehder

MissGeoh skriver:

Du/I skal ikke lige mod Fredericia? 

Desværre ikke, ellers ville jeg hellere end gerne have taget den med Nu der kommer en lille ny bliver vi nød til at ofre gæsteværelset, og så skal møblerne bare væk. Synes også selv det er en lækker sofa...men der er desværre ikke plads til den alligevel

Anmeld

12. januar 2011

MissGeoh

Kloks Kone skriver:

Desværre ikke, ellers ville jeg hellere end gerne have taget den med Nu der kommer en lille ny bliver vi nød til at ofre gæsteværelset, og så skal møblerne bare væk. Synes også selv det er en lækker sofa...men der er desværre ikke plads til den alligevel

Ja den ser bare rigtig lækker ud, og står og søger en ny sofa og lige en som du har.. Så er det bare rigtig træls der er sååå langt. hulk.

Anmeld

18. januar 2011

K.Rehder

opsedasse

Anmeld

4. februar 2011

JuliaNielsen

heej :-)
kan du tage nogle flere billeder ?

Anmeld

4. februar 2011

K.Rehder

JuliaNielsen skriver:

heej :-)
kan du tage nogle flere billeder ?

Det kan du tro

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2011

JuliaNielsen

Ejjh,. hvor er den lækker. skal lige vende det, der er lidt langt til Hobro og skal have lånt en bil og trailer hvis det er :-) Og en med kørekort hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.