Grr alle de tegn altså.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Diana...

Hvor er jeg snart træt af alt det her op til fødsel halløj. 

Hvorfor kan det ikke bare gå i gang eller vente til det virkelig vil gå igang. 

Efter lørdag hvor jeg fik løsnet hinder har jeg jo ikke mærket noget. Igår aftes startet det så igen og gik så over i løbet af natten her til formiddag løber der rimelig meget væske ned af benet på mig, hvor jeg synes det var for meget til at være slim nåå på med et bind og så er der ikk mere. Så begynder jeg at få lidt opstart veer og så det væk. 

ALTSÅ jeg bliver sgu skør! Hvis min krop først vil jeg skal føde om en uge - 14 dage så det fint og hvis den vil føde nu er det fint MEN kan den for H..... ikke bestemme sig. 

Ej undskyld jeg er bare så træt af alt det her nu det nu nej ikke alligevel. Jeg har siden torsdag aften haft tynd mave HVER aften hvor jeg har måtte ud 3-4 gange og det gør mig så svimmel og skide skidt hver gang jeg vil bare så gerne have ro i min krop nu, jeg kan virkelig ikke forstå jeg skal kæmpe med alt mulig hele tiden hvis det ikke er det ene jamen så det bare noget andet. 

Er det forkert at savne sin krop. 

Knus Diana og undskyld for et ØV indlæg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

CA

Ih hvor jeg kender det Diana! Og kan virkelig godt forså du er træt af det! Den krop må gerne bare bestemme sig. Det er virkelig svært at gøre sig klar/slappe af når man ikke ved hvad der sker lige om lidt. Pyha det er træls og man er bare på dupperne hele tiden!

Men det får vel en ende Pøj Pøj med at holde det ud! Og elers så brok dig bare lidt igen - det hjælper 

Anmeld

12. januar 2011

piadas

Uh, altså søde Diana - bare brok dig alt det du vil! Jeg kan godt forstå, du gør det, og vi lægger gerne ører til herinde. Det må da også bare være megatræls, for man er jo opmærksom på selv de mindste tegn.

Jeg er på stikkerne, straks jeg har tre plukveer inden for kort tid, så jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan du må have det!

Hvor jeg altså bare håber, hun snart kommer ud til jer. Hvis det er nogens tur næste gang, må det altså være dig (og så selvfølgelig dem, som allerede er gået over tid)!

Du får lige en ordentlig gang vestøv og så krydser jeg alt, hvad jeg har!

Anmeld

12. januar 2011

Diana...

Carina87 skriver:

Ih hvor jeg kender det Diana! Og kan virkelig godt forså du er træt af det! Den krop må gerne bare bestemme sig. Det er virkelig svært at gøre sig klar/slappe af når man ikke ved hvad der sker lige om lidt. Pyha det er træls og man er bare på dupperne hele tiden!

Men det får vel en ende Pøj Pøj med at holde det ud! Og elers så brok dig bare lidt igen - det hjælper 

He he ja vi må da håbe vi få en ende på det he he. 

Og pøj pøj med at holde ud til dig også 

Anmeld

12. januar 2011

Diana...

piadas skriver:

Uh, altså søde Diana - bare brok dig alt det du vil! Jeg kan godt forstå, du gør det, og vi lægger gerne ører til herinde. Det må da også bare være megatræls, for man er jo opmærksom på selv de mindste tegn.

Jeg er på stikkerne, straks jeg har tre plukveer inden for kort tid, så jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan du må have det!

Hvor jeg altså bare håber, hun snart kommer ud til jer. Hvis det er nogens tur næste gang, må det altså være dig (og så selvfølgelig dem, som allerede er gået over tid)!

Du får lige en ordentlig gang vestøv og så krydser jeg alt, hvad jeg har!

Ja man er nemlig bare mega opmærksom især fordi der i forvejen er sket en masse med kroppen så vi venter bare på de skide veer. 

Ja vi skal have en masse babyer ud nu, det er tid det er allerede den 12 januar he he. 

Hvor mange har endelig født? det er da mere end 2 eller? 

1000 tak for dit ve-støv 

Anmeld

12. januar 2011

piadas

Diana... skriver:

Ja man er nemlig bare mega opmærksom især fordi der i forvejen er sket en masse med kroppen så vi venter bare på de skide veer. 

Ja vi skal have en masse babyer ud nu, det er tid det er allerede den 12 januar he he. 

Hvor mange har endelig født? det er da mere end 2 eller? 

1000 tak for dit ve-støv 

Hmm, godt spørgsmål!

Jeg synes ikke, det er så mange! Mettemus, Blomst84, Perubaby, Chun...hmm hvem mere? Man ligger selvfølgelig mærke til dem som er mest aktive herinde i terminsgruppen, så undskyld hvis jeg har glemt nogen!

Dumme babyer, altså!

KOM SÅ UUUUUDDDD!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.