Uha:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Laulund87

Maria har næsten 40 i feber. Hun er ildrød i hovedet, hoster helt vildt, ryster en smule på hænderne og er bare slap

Vi har fået en tid ved lægen kl 14.30 og jeg har lagt hende til at sove i barnevognen i stuen..

Det er bedst at give hende en masse vand ikke? Jeg er ikke vant til at hun er syg Hun vil selvfølgelig ikke spise selvom hun bliver tilbudt hvad som helst..Hun falder ind og ud af søvn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Pige2009

Det var da ikke særlig rart. Få hende til at drikke masser af vand. Det er sådan set det vigtigste Rigtig god bedring med hende

Anmeld

12. januar 2011

B&J

Laulund87 skriver:

Maria har næsten 40 i feber. Hun er ildrød i hovedet, hoster helt vildt, ryster en smule på hænderne og er bare slap

Vi har fået en tid ved lægen kl 14.30 og jeg har lagt hende til at sove i barnevognen i stuen..

Det er bedst at give hende en masse vand ikke? Jeg er ikke vant til at hun er syg Hun vil selvfølgelig ikke spise selvom hun bliver tilbudt hvad som helst..Hun falder ind og ud af søvn.

åhhh stakkels lille pus da.. håber snart feberen falder og hun får det bedre

og jo masser af vand og pyt med maden

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Baagøe skriver:

Det var da ikke særlig rart. Få hende til at drikke masser af vand. Det er sådan set det vigtigste Rigtig god bedring med hende

Det mente jeg også nok..

Mange tak

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

B&J skriver:

åhhh stakkels lille pus da.. håber snart feberen falder og hun får det bedre

og jo masser af vand og pyt med maden

Tak

Ja jeg prøver med vand, men hun sover igen nu..

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

årh søde pus

håber snart at hun får det bedre, og lægen kan hjælpe..

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Nina Sophia skriver:

årh søde pus

håber snart at hun får det bedre, og lægen kan hjælpe..

Tak søde Ja det vil jeg sandelig også håbe..Bryder mig ikke om at hun ryster, nærmest sitrer, på hænderne

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Du gør det helt rigtige.
Blot sørg for at hun ikke har det alt for varmt, og drikker godt og så ellers lad hende sove til I kan få hende tjekket.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Du gør det helt rigtige.
Blot sørg for at hun ikke har det alt for varmt, og drikker godt og så ellers lad hende sove til I kan få hende tjekket.

Kærligst
Sussie

Tak

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

Laulund87 skriver:

Tak søde Ja det vil jeg sandelig også håbe..Bryder mig ikke om at hun ryster, nærmest sitrer, på hænderne

puha jeg var også blevet nervøs og bekymret.

godt i snart skal til lægen

måske hun vil ligge og putte i sofaen indtil i skal afsted til lægen
håber i hvert fald snart hun kommer sig den stakkel.

opdater lige når lægen har set hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.