Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I får da lige nogen billeder af den lille som lovede .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhh sikke da en præmiepurk.Fine, fine billeder.Må jeg låne...altså lilletrolden??KærligstSussie(der i forvejen er totalt barnebarnsfixeret)
SussieThyssen skriver: Åhhh sikke da en præmiepurk.Fine, fine billeder.Må jeg låne...altså lilletrolden??KærligstSussie(der i forvejen er totalt barnebarnsfixeret)
heeh , jaa det må du gerne .
så kan det være du kan opdrage ham til ikk at spise hele tiden .
orh hvor er han bare skøn
Najsen86 skriver: orh hvor er han bare skøn
tusinde tak .
Pernille08 skriver: heeh , jaa det må du gerne . så kan det være du kan opdrage ham til ikk at spise hele tiden .
Haha LOL..det kan jeg ikke garantere, men bryst kan han jo så ikke få hos mig...kun MME
SussieThyssen skriver: Haha LOL..det kan jeg ikke garantere, men bryst kan han jo så ikke få hos mig...kun MME
heeh , nej det er rigtig nok . - han hænger sku i den hele tiden . sådan føles det i hvertfald .
han spiser godt den lille basse .
jamen åhhhhhhhhhhhh så dejlig også lille sikke en lille solstråle
Pernille08 skriver: heeh , nej det er rigtig nok . - han hænger sku i den hele tiden . sådan føles det i hvertfald . han spiser godt den lille basse .
LOL..det er ligesom Ida..hun vokser så man skulle tro hun får hvalmælk
SussieThyssen skriver: LOL..det er ligesom Ida..hun vokser så man skulle tro hun får hvalmælk
jaa det gør han os vil jeg selv sige - sundhedsplejsken kommer idag er så spændt på at se hvad han vejer , for tung er han sku blevet .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128