min mave uge 21+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.321 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

mor-til-maj

Vores lille  pige derind, vi er meget glad, vi har været ud og købt lidt tøj til hende den anden dag, vi vil bare kom igang. Jeg vidste  ikke at jeg var i uge 21+6 dage til idag, troede jeg var næsten i uge 21 hehe synes godt nok  tiden  går meget hurtigt end før .

Er faktisk lidt nervøs med fødsel, det er første gang for mig. Er der nogen der kan giv mig et godt råd ???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

lillemusen10

Sikke en flot gravid mave!  Kan desværre ikke hjælpe dig med hensyn til, hvordan det er at føde... har nemlig ikke selv prøvet det endnu. Håber du nyder graviditeten.

Anmeld

12. januar 2011

Mor Til Julie<3

Sikke en fin mave ...

Jeg kan desværre helle rikke give din nogen gode råd
da jeg selv har fået min datter med planlagt kejsersnit ...

Anmeld

12. januar 2011

morethanperfect

mor-til-maj skriver:

Vores lille  pige derind, vi er meget glad, vi har været ud og købt lidt tøj til hende den anden dag, vi vil bare kom igang. Jeg vidste  ikke at jeg var i uge 21+6 dage til idag, troede jeg var næsten i uge 21 hehe synes godt nok  tiden  går meget hurtigt end før .

Er faktisk lidt nervøs med fødsel, det er første gang for mig. Er der nogen der kan giv mig et godt råd ???

Hvor er du fin

Jeg var også selv nervøs , men det hele skal nok gå 

Jeg tog det som det kom , for der er ikk andet for

Held og lykke med det hele

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-maj

tak alle sammen, ja jeg skal bare tag det som det kommer, er bare bange hvis noget går galt og skal laves kejsersnit, .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.