Alletiders ungkarl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

4xGreve

hej alle i fantastiske tøser, nu sidder jeg inde med alle tiders ungkarl og vil nu dele ham med jer, så kom frisk.

Han hedder Morten og er i den dejlige alder af 25år og her er der lidt om ham:

job: lastbil chauffør i DK

Fritid:  hygge hjemme, besøg venner, passe have/hus, hygge med alle hans maskiner., 

Uddannelser: lastvognsmekaniker

interesser: hjemmelig hygge, gå turen, ud at se verden ( danmark), arbejde på hans maskiner hjemme. være sammen med bedre halvdel. når der er nogen..

Fest og druk eller?:  druk?? han har aldrig prøvet at være stang stiv...  fest hmmm kun få private. ikke noget han går vildt op i...

Hvorfor er han singel?: tidligere kæreste utro...

Hvordan er han som kæreste og hvad forventer han af sin partner?:    han forsøger at være sød og kærlig hjælpsom støtter bedre havldel så godt han kan IALT hva hun foretager sig. 
Han forventer ikke meget blot at hun skal være sød og hjælpsom i hjemmet. fælles om det meste og forventer hun ikke skal på druk hver weekend. ellers bare være sød..

Hans personlighed: han er en meget stille og rolig person som meget sjældent er vred / sur. Han har fået nyt mod på
livet efter han har haft mistet sit tidligere hus og hjem og mange mange penge. han ser altid positivt på tingene og håber på det hele nok skal gå. og han er verdens bedste fætter som er der når man har brug for ham.

Ønskes egne børn og vil han være okay med at få hele pakken?: Han kunne helt sikkert kunne tænke sig sit eget barn. Men han står helt bestemt med åbne arme for et andets barn , han elsker børn. så familie pakke er mere end velkommen, det skal ikke stå i vejen for kærligheden...

Hans motto: det dælme rart   eller vi når det jo nok...

Han er en super fyr og han kan selt ikke beskrives med ord, han er nået til det punkt i livet hvor han har det hele og hvor livet bare er skønt men afterne er ensomme og han ønsker nu blot en at dele en at dele det med hans hus er stort nok til en lille familie og hans hund er meget glad for børn sidst men ikke mindst skal i da lige ha et par billeder af ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Sofia

Jeg er "afsat" Men opper den lige for dig!

Anmeld

12. januar 2011

4xGreve

Sofia skriver:

Jeg er "afsat" Men opper den lige for dig!

hehe mange tak og det var synd for han er virkelig altiders fyr og hvis det ikke var fordi han var min fætter og jeg havde fundet min livsledsager så var han helt sikekrt den jeg vil vælge og han er så god til at forkælde sine kærester at man bliver helt misundelig hehe

Anmeld

16. januar 2011

4xGreve

bliver altså lige nød til at oppe ham han er virkelig en skøn fyr og er enhver pige guld værd...

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Han ser da bare sød ud...en skam jeg ikke lige har en pige på lager til ham.
Kom så tøser..der må da være en herinde, der kunne tænke sig at byde ind på ham.
En rigtig trygheds-far-type tror jeg

Anmeld

16. januar 2011

4xGreve

SussieThyssen skriver:

Han ser da bare sød ud...en skam jeg ikke lige har en pige på lager til ham.
Kom så tøser..der må da være en herinde, der kunne tænke sig at byde ind på ham.
En rigtig trygheds-far-type tror jeg

Og du tror helt rigtigt... Og han går igennem ild og vand for dem han holder af... en evt. pige og et evt. barn vil blive så forkældt på alle måder af ham...

Anmeld

21. januar 2011

Christina.78

Charmerende ung mand - for ung til mig dog og jeg har mødt min mand for livet, men andre skal da ikke gå glip af at se ham, så han får også en opper af mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.