Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Fuldstændig samme situation her. Magnus (29.04) skal starte d. 2. februar hos Carolines tidligere dagplejemor. Jeg har egentlig barsel til 17. marts plus noget ferie, men håber, at jeg kan nå at finde noget inden jeg skal tilbage i dagpengesystemet
Derfor starter han der. Men er heller ikke på nogen måde træt af, at gå hjemme med ham - han er så nem og glad, og kan slet ikke forstå, at vi er nået hertil
.
Og synes også det er lidt akavet, at han skal i dp, mens jeg går hjemme, og hører tit mig selv undskylde, at jeg har sendt ham tidligere afsted end nødvendigt - men de fleste forstår godt, at det er for at han er kørt godt ind, hvis jeg skulle være heldig at finde noget arbejde.
Og så skal især Caroline nyde godtaf min sidste barselstid. Hele uge 7 har hende og jeg fri sammen. Magnus kommer i dagpleje og min mand på job, og så skal vi ellers på tøsetur til Odense, shoppetur, hjemmehygge osv. Glæder mig rigtig meget (selvom jeg alligevel har lidt dårlig samvittighed over at sende sønnike i dagpleje og så bare hygge med søster...
)
Held og lykke med det. Håber de nemt og hurtigt bliver kørt ind og falder godt til.
Anmeld