Dagplejestart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

linemus

Nu er der kun 3 uger til Sofie skal starte i dagpleje. Puha, jeg får stadig ondt i maven ved tanken. Vi hygger os sådan herhjemme, og jeg nyder at have hende i fred og ro, inden de store kommer hjem. Jeg er slet ikke træt at gå hjemme denne gang, og hun er så skøn og glad og nem at være sammen med. Så det er noget vemodigt

Nå, men i går var vi oppe og besøge dp. Nanna og Signe har gået samme sted, så det letter det en del, at det er en, vi kender så godt og er så glade for. Det var også et rigtig godt besøg, og satte slet ikke spørgsmålstegn ved vores kostomlægning. Tværtimod var hun ivrig efter at søge på nettet, så hun kunne finde nogle opskrifter på pålæg uden kød til Sofie. Så er man da engageret.

Det gør det hele lidt nemmere at skulle aflevere hende. Det virker dog bare SÅ fjollet, at hun skal være hos en anden, som bor 50 m væk, mens jeg går herhjemme (og søger job). Et plus er dog, at jeg så kan hente de andre unger rigtig tidligt, og så hente Sofie, når hun vågner fra middagsluren. Så kan de også nyde deres mor lidt uden en baby på armen. Pt. er det nemlig svært at hente dem tidligere pga. Sofies rytme.

Nå, lige et kvæk fra mig

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Tdittmann

Lyder som en superløsning. Det kan nemlig være svært at få "alenemeddestoretid"

Anders skal starte i dp 1.marts, men vi får 5 km til nærmeste dp, sådan er det bare når man bor på landet.

Anmeld

16. januar 2011

LISBETH:-)

Når nu det skal være så lyder det da som en super løsning. Men puha 3 uger, det bliver det snart.

Jeg er glad for at Elina først skal starte 1. maj - så vi har meget baby/mor hygge tid, og min store Amalie nyder og bliver hentet tidligt hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.