den der RS Virus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

9510

twinboys skriver:

God bedring til din søn...

Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

JonTri

RS-virus er specielt farligt for små børn og de indlægges næsten altid. Vi havde en tur ml jul og nytår, hvor Jonathan havde lungebetændelse, haldbetændelse og møb... og lur mig om ikke han også havde RS-virus - hele dagplejen herude har det nærmest og jeg har været forkølet i tre uger. Da han er 2,5 var der ingen grund til at gøre noget ved det eller lave yderligere undersøgelser.

Det er aldrig sjovt med syge børn... man kan jo slet ikke kende dem, når de bare vil putte.

Rigtig god bedring til sønnikke

Anmeld

12. januar 2011

9510

rikkekrogh skriver:

RS-virus er specielt farligt for små børn og de indlægges næsten altid. Vi havde en tur ml jul og nytår, hvor Jonathan havde lungebetændelse, haldbetændelse og møb... og lur mig om ikke han også havde RS-virus - hele dagplejen herude har det nærmest og jeg har været forkølet i tre uger. Da han er 2,5 var der ingen grund til at gøre noget ved det eller lave yderligere undersøgelser.

Det er aldrig sjovt med syge børn... man kan jo slet ikke kende dem, når de bare vil putte.

Rigtig god bedring til sønnikke

Ja fik også afvide af lægen at vagtlægen skulle have indlagt ham, men det gjorde han jo ikke,,,

det er bare slet ikke sjovt at se ham der plejer at rende rundt og lave ballade bare ligger og ligger

Anmeld

12. januar 2011

JonTri

9510 skriver:

Ja fik også afvide af lægen at vagtlægen skulle have indlagt ham, men det gjorde han jo ikke,,,

det er bare slet ikke sjovt at se ham der plejer at rende rundt og lave ballade bare ligger og ligger

Det er synd for dem... men så længe han vil drikke!!! det er skide vigtigt. 

Hmm min vil så KUN ha saft nu... de lærer hurtigt at sno deres moar, når de er syge - og raske igen

Anmeld

12. januar 2011

9510

rikkekrogh skriver:

Det er synd for dem... men så længe han vil drikke!!! det er skide vigtigt. 

Hmm min vil så KUN ha saft nu... de lærer hurtigt at sno deres moar, når de er syge - og raske igen

han har altid hans drikkedunk ved siden af sig,, han er heldigvis god til at drikke,,, mest vand,, men han får også kamillethe med sukker og lidt salt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.