opdatering på: vabler baby 7 mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.925 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Vidunderligeunger

Vi var ved lægen igår til middag. Der var der selvfølgelig ingenting at se, men havde taget billeder med, hvor lægen så skønnede det til at være nældefeber...
I dag er der blevet noget værre synes jeg. Det plejer at være 5 kroners størrelse men i dag var det nærmest halvdelen af maven... (se billeder)...

Vi skal selvfølgelig ha ringet til lægen i dag kl. 8... vente vente..

Har læst lidt på nettet om hvilke fødevarer der kan være og hun får næsten altid æble (revet) i hendes grød (havregrød, boghvedegrød, øllebrød o.l.) og det var efter morgenmaden hun fik det store udslæt, så måske vi skulle lade være og gi æble resten af dagen??

Knus herfra.. med opdate senere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

sbs78

BlyViol skriver:

Vi var ved lægen igår til middag. Der var der selvfølgelig ingenting at se, men havde taget billeder med, hvor lægen så skønnede det til at være nældefeber...
I dag er der blevet noget værre synes jeg. Det plejer at være 5 kroners størrelse men i dag var det nærmest halvdelen af maven... (se billeder)...

Vi skal selvfølgelig ha ringet til lægen i dag kl. 8... vente vente..

Har læst lidt på nettet om hvilke fødevarer der kan være og hun får næsten altid æble (revet) i hendes grød (havregrød, boghvedegrød, øllebrød o.l.) og det var efter morgenmaden hun fik det store udslæt, så måske vi skulle lade være og gi æble resten af dagen??

Knus herfra.. med opdate senere.

jeg er slet ikke i tvivl når jeg ser det, tror helt bestemt at det er nældefeber. For sådan så freja også ud da hun havde det. Hun havde det næsten i 3 mdr. Vi var også ved hudlæge, men han sagde bare at de skulle havde lov til at brænde ud. Man kan få noget flydende mixtur for det. det hjalp meget på freja at få det. Håber ikke at hun er for meget plaget af det

Anmeld

12. januar 2011

Vidunderligeunger

sbs78 skriver:

jeg er slet ikke i tvivl når jeg ser det, tror helt bestemt at det er nældefeber. For sådan så freja også ud da hun havde det. Hun havde det næsten i 3 mdr. Vi var også ved hudlæge, men han sagde bare at de skulle havde lov til at brænde ud. Man kan få noget flydende mixtur for det. det hjalp meget på freja at få det. Håber ikke at hun er for meget plaget af det

3 mdr?? Jamen, skulle I så ikke lige finde ud af hvad hun evt. ikke kunne tåle?? 

Jeg synes Alberte virker normal, men det er stadig træls :/

Anmeld

12. januar 2011

sbs78

BlyViol skriver:

3 mdr?? Jamen, skulle I så ikke lige finde ud af hvad hun evt. ikke kunne tåle?? 

Jeg synes Alberte virker normal, men det er stadig træls :/

Nej det skulle vi ikke. Vi havde prøvet at skifte skullemiddel og vaskepulver og bleer men det hjalp heller ikke. Hudlægen ville ikke gøre noget ved det, for det er næsten umuligt at finde ud af hvad det er de ikke kan tåle

Anmeld

12. januar 2011

Vidunderligeunger

sbs78 skriver:

Nej det skulle vi ikke. Vi havde prøvet at skifte skullemiddel og vaskepulver og bleer men det hjalp heller ikke. Hudlægen ville ikke gøre noget ved det, for det er næsten umuligt at finde ud af hvad det er de ikke kan tåle

hm... jeg synes det er længe og gå med.. Prøver at ringe til lægen og hører hvad hun synes vi skal gøre..

Anmeld

12. januar 2011

sbs78

BlyViol skriver:

hm... jeg synes det er længe og gå med.. Prøver at ringe til lægen og hører hvad hun synes vi skal gøre..

kan godt følge dig, for man synes jo ikke at sådan et lille barn, skal rende rundt med sådan noget udslæt.

Anmeld

12. januar 2011

Lone Jakobsen

hold op det ser slemt ud. håber ikke hun er alt for generet af det.

Anmeld

12. januar 2011

Vidunderligeunger

sbs78 skriver:

kan godt følge dig, for man synes jo ikke at sådan et lille barn, skal rende rundt med sådan noget udslæt.

nej, for det vidner jo om, at et eller andet ikke er som det skal være...

Anmeld

12. januar 2011

Vidunderligeunger

nutche skriver:

hold op det ser slemt ud. håber ikke hun er alt for generet af det.

nej det er hun egentlig ikke... Hun er lidt pyldret, men ikke mere end normalt (udviklingsspring pt)...

Anmeld

12. januar 2011

sbs78

BlyViol skriver:

nej, for det vidner jo om, at et eller andet ikke er som det skal være...

Nemlig, men tror ikke du skal regne med at lægen vil gøre det helt store desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.