Så høre jeg til her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Ceciliesmoar

Valgte igår at sige stop. Kæresten og jeg har prøvet længe at få vores forhold til at fungere uden held. Gustav var begyndt at blive mærket af den dårlige stemning herhjemme. Så igår sagde jeg til ham at det ikke gik længere. Men heldigvis er vi blevet enige om at få det til at fungere som venner, så vi osse kan ses sammen med ungerne uden den dårlige stemning.. Nu kommer der så bare den tid hvor vi skal have det til at fungere med at han har ungerne hver 2 weekend, men det skal nok gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

SussieThyssen

Ceciliesmoar skriver:

Valgte igår at sige stop. Kæresten og jeg har prøvet længe at få vores forhold til at fungere uden held. Gustav var begyndt at blive mærket af den dårlige stemning herhjemme. Så igår sagde jeg til ham at det ikke gik længere. Men heldigvis er vi blevet enige om at få det til at fungere som venner, så vi osse kan ses sammen med ungerne uden den dårlige stemning.. Nu kommer der så bare den tid hvor vi skal have det til at fungere med at han har ungerne hver 2 weekend, men det skal nok gå.

Ja, man kan nå derhen, hvor der ikke er mere kærlighed tilbage og så er det bedst at slutte inden det bliver til krig.
Du ønskes al mulig held med dit nye liv, husk at det er bedre at sluge en ekstra kamel end at føre en krig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

sophiemy

Lyder som om I er afklaret og hvis man kan få det til at fungere som venner, så er både I og jeres børn rigtigt godt stillet til at starte "jeres nye liv" hver for sig

Håber på alt det bedste

Anmeld

12. januar 2011

Pige2009

Ceciliesmoar skriver:

Hvor er det flot, at I erkender det og går hver til sit som venner. Det er meget bedre for børnene i stedet for det andet rivegilde nogle forældre praktiserer

Anmeld

16. januar 2011

Ceciliesmoar

Baagøe skriver:

Hvor er det flot, at I erkender det og går hver til sit som venner. Det er meget bedre for børnene i stedet for det andet rivegilde nogle forældre praktiserer

Heller ende et forhold som venner end et rivegilde for det ville jeg ikke orke...

Anmeld

16. januar 2011

Ceciliesmoar

SussieThyssen skriver:

Ja, man kan nå derhen, hvor der ikke er mere kærlighed tilbage og så er det bedst at slutte inden det bliver til krig.
Du ønskes al mulig held med dit nye liv, husk at det er bedre at sluge en ekstra kamel end at føre en krig.

Kærligst
Sussie

Ja kan man nemlig, og det var så sket her altså at der ingen kærlighed var mere..

Tak, glæder mig faktisk osse til at komme igang med mit og ungernes nye liv...

Ja vil da langt heller sluge en  kamel end at der skulle være krig..

Anmeld

16. januar 2011

A.

Ceciliesmoar skriver:

øv søde det er jeg ked af høre at det alligevel ikke gik øv øv kæmpe knus til dig..du ringer hvis det er noget

Anmeld

16. januar 2011

Ceciliesmoar

madagaskar skriver:

Lyder som om I er afklaret og hvis man kan få det til at fungere som venner, så er både I og jeres børn rigtigt godt stillet til at starte "jeres nye liv" hver for sig

Håber på alt det bedste

Vi er begge meget afklaret, med at vi kun skal være venner og det fungere ihvertfald lige nu... Er jeg rigtig glad for, gør det hele lidt nemmere.....

Anmeld

16. januar 2011

Ceciliesmoar

A. skriver:

øv søde det er jeg ked af høre at det alligevel ikke gik øv øv kæmpe knus til dig..du ringer hvis det er noget

Det er det bedste for ungerne og os selv søde.. Ingen af os havde lyst til at kæmpe mere, er jo ikk første gang den er gal... Skal nok ringe hvis der bliver behov for det, lige nu har jeg det rigtig godt. Var kun de første par dage jeg var lidt ked af det...

Anmeld

16. januar 2011

A.

Ceciliesmoar skriver:

Det er det bedste for ungerne og os selv søde.. Ingen af os havde lyst til at kæmpe mere, er jo ikk første gang den er gal... Skal nok ringe hvis der bliver behov for det, lige nu har jeg det rigtig godt. Var kun de første par dage jeg var lidt ked af det...

ja i har kæmpet i lang tid øv  men godt athøre at du har det ok nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.