Pencillin og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.307 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Carina1977

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der ved, hvor lang tid der går, fra man har slugt en pencillin pille, og til den er ude i systemet?

jeg har nemlig kastet op, og nu frygter jeg at den pille ikke har nået at blive optaget i min krop.

jeg ved at jeg godt kan tåle den her slags pencillin, for jeg har fået det før. Så mit opkast skyldes udelukkende min graviditet.

jeg kastede op ca. 45 min. efter jeg havde taget pillen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der ved, hvor lang tid der går, fra man har slugt en pencillin pille, og til den er ude i systemet?

jeg har nemlig kastet op, og nu frygter jeg at den pille ikke har nået at blive optaget i min krop.

jeg ved at jeg godt kan tåle den her slags pencillin, for jeg har fået det før. Så mit opkast skyldes udelukkende min graviditet.

jeg kastede op ca. 45 min. efter jeg havde taget pillen.

Så skulle du have nået at optage det meste.
Pillen går omgående i opløsning i mavesækken og bliver hurtigt optaget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. januar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Åhh det var godt.....tusind tak for dit svar

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Åhh det var godt.....tusind tak for dit svar

Det var så lidt søde..og god bedring.
Husk at spise lidt sammen med pillen.

Anmeld

11. januar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt søde..og god bedring.
Husk at spise lidt sammen med pillen.

Ja det var desværre det jeg glemte, og min mave er vist lidt sart for tiden. Havde ellers husket det de andre gange. tror jeg vil købe mig noget drikke cultura imorgen. Så plejer jeg nemlig at kunne undgå den der opkast.

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Ja det var desværre det jeg glemte, og min mave er vist lidt sart for tiden. Havde ellers husket det de andre gange. tror jeg vil købe mig noget drikke cultura imorgen. Så plejer jeg nemlig at kunne undgå den der opkast.

Det er en rigtig god ide søde ven.
og hvis du har det med at blive dårlig på bestemte tider af døgnet, så hold dig fra at tage pillen på det tidspunkt

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Det er en rigtig god ide søde ven.
og hvis du har det med at blive dårlig på bestemte tider af døgnet, så hold dig fra at tage pillen på det tidspunkt

Det er lidt svært for jeg har kvalme hele morgen/formiddagen og hele aftenen, og jeg skal tage en pille 3 gange dagligt. Men jeg har fået købt cultura idag, og det har gået meget bedre med det idag. Havde et voldsomt kvalme-anfald i formiddags, men ellers så har jeg haft det fint

Jeg må bare sørge for at have cultura hjemme hele tiden, her imens jeg er på pencillin

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Det er lidt svært for jeg har kvalme hele morgen/formiddagen og hele aftenen, og jeg skal tage en pille 3 gange dagligt. Men jeg har fået købt cultura idag, og det har gået meget bedre med det idag. Havde et voldsomt kvalme-anfald i formiddags, men ellers så har jeg haft det fint

Jeg må bare sørge for at have cultura hjemme hele tiden, her imens jeg er på pencillin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.