Ondt i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Kay

AVVVV!!!

sidder med rigtig meget ondt i begge mine øre... tror jeg har redet mig dobelt sidet mellemrøres betændelse (igen)...

jeg virkelig føler med og forstår de små poder, der har ondt i ørene, og ikke kan fortælle hvad der er galt... og hvor ondt det gør!!! for det gør fandemer nas... også selvom man får panodil...

ja bliv sidene oppe med mig hele natten og trøst mig, og lad mig sove sidende op af dig... for ligge end kan jeg bestemt ikke...

lidt tud her fra et ørebarn der er blevet voksen, men som ikke er vokset fra øreproblemerne som alle de andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

AVVVV!!!

sidder med rigtig meget ondt i begge mine øre... tror jeg har redet mig dobelt sidet mellemrøres betændelse (igen)...

jeg virkelig føler med og forstår de små poder, der har ondt i ørene, og ikke kan fortælle hvad der er galt... og hvor ondt det gør!!! for det gør fandemer nas... også selvom man får panodil...

ja bliv sidene oppe med mig hele natten og trøst mig, og lad mig sove sidende op af dig... for ligge end kan jeg bestemt ikke...

lidt tud her fra et ørebarn der er blevet voksen, men som ikke er vokset fra øreproblemerne som alle de andre...

åhhrrr din stakkel.
Så må du da have noget for det.
Har selv prøvet mellemøresbetændelse et par gange, og jeg ved ærlig talt ikke hvad der er værst, mellemøresbetændelse, bi/kæbehulebetændelse, som jeg har lidt rigtigt meget af, eller tandpine
Ville ønske jeg kunne give dig et godt råd, men det kan jeg ikke. Kun føle sympati og sende dig 1000 knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. januar 2011

Happiness

Øv altså!!! Rigtig god bedring! Håber du får sovet i nat!

Anmeld

11. januar 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

åhhrrr din stakkel.
Så må du da have noget for det.
Har selv prøvet mellemøresbetændelse et par gange, og jeg ved ærlig talt ikke hvad der er værst, mellemøresbetændelse, bi/kæbehulebetændelse, som jeg har lidt rigtigt meget af, eller tandpine
Ville ønske jeg kunne give dig et godt råd, men det kan jeg ikke. Kun føle sympati og sende dig 1000 knus

Kærligst
Sussie

tak søde sussi... har fået akut tid hos min ørelæge i morgen kl. 9... han ved godt at når jeg ringer er det ikke for sjov... men smerte taskel er ellers rigtig høj...

men glæder mig over at jeg ved det virker når jeg får noget penecilin

så må vi se hvor meget jeg får sovet i nat...

Anmeld

11. januar 2011

Kay

MaybeMe skriver:

Øv altså!!! Rigtig god bedring! Håber du får sovet i nat!

takker... håber jeg også... orker ikke at være syg fra job... når man ingen feber har, og ik kan ligge ned alligevel...

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

tak søde sussi... har fået akut tid hos min ørelæge i morgen kl. 9... han ved godt at når jeg ringer er det ikke for sjov... men smerte taskel er ellers rigtig høj...

men glæder mig over at jeg ved det virker når jeg får noget penecilin

så må vi se hvor meget jeg får sovet i nat...

Ja, puuhha.
Det bliver en lang nat så..øvøv.
Du må jo putte dig med dyne og pude og noget varmt på ørerne og så glo tv eller den slags.

Anmeld

11. januar 2011

Mi

Øv øv øv. Håber du får bare lidt søvn i nat alligevel.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. januar 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Ja, puuhha.
Det bliver en lang nat så..øvøv.
Du må jo putte dig med dyne og pude og noget varmt på ørerne og så glo tv eller den slags.

jeps... har en dejlig sofa, der er lige til at side og sove i... ikke så behageligt som at ligge med... det går nogenlunde

Anmeld

12. januar 2011

Kay

en lille update... har sovet ok i nat... da min trommehinder sprang sent om aftenen...hvilket lindrede meget af smerten

er nu på penecilin  så det går frem af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.