Anonym skriver:
Jeg har nu prøvet at blive gravid i laang tid, og overvejer om jeg skal tage til lægen. Men nu er jeg blevet helt i tvivl om jeg overhovedet har ægløsning der hvor jeg tror.
Hvornår vil i mene jeg har ægløsning?
I sep havde jeg min mens den 13 til den 18
okt havde jeg mens den 20 til den 26
i nov havde jeg mens den 18 til den 23
dec havde jeg mens den 9 til 15
Håber i vil hjælpe mig. Er det unormalt at de ligger på forskellige tidspunkter??
tak for svar
Jamen jeg har prøvet at teste med ægløsnings test, og de viser ikke positive? i så fald kan jeg ikke se det/finde ud af det.
jaa.. det har godt nok set sådan ud, før jeg begyndte på p-piller havde jeg kun mens hver anden gang, og da jeg så fik p-piller blev den regelmæssig, men da jeg smed dem for halvanden år siden. Tjekkede jeg ikke efter, og så begyndte jeg i sep. da jeg tog til lægen fordi jeg gerne ville testes for pco, sagde hun at jeg kun var 22 og ikke overvægtig synes hun ikke at jeg havde behov for at blive testet
er så forvirret, og fordi der er gået så lang tid, er kæresten og jeg begyndt at skændes over alle de ting der, fordi vi tager skylden på os selv. jeg skiftede læge fordi jeg ikke synes hun tog mig seriøs, og nu tør jeg ikke tage til den nye læge om det, da jeg føler mig så dum omkring det hele. :/ Så nu overvejer vi om vi overhovedet skal have et barn når det går os sådan på....
er så ked af det..
Anmeld