Taaak!
Eksamen er nu overstået! Pyhhh selv om det føltes som om jeg kun var der en time, så var det godt nok hårdt for kroppen at sidde de der 6 timer ved bordet! Jeg havde min egen kontorstol med og det hjalp lidt på det!
Men jeg er godt nok træt nu, og har ondt i ryggen sådan lige midt på hvor man knækker når man sidder og hænger.
Nu vil jeg gå op og sove, så jeg er klar til veer i aften

Foresten, til Anne, så havde jeg fint lys-glimt-flimmer for øjene i går. Jeg tænkte straks på dig og løftet pegefinger om SSF. Derfor var jeg en dygtig pige og ringede til FG som gerne lige ville se mig. Jeg kom derinde og fik taget blodtryk, blodprøver og kørt en strimmel. Bimmeren havde det super fint, og jeg havde fine regelmæssige (!?!!) plukveer. Ved en GU viste det sig at der stadig er det samme livmoderhals tilbage som i torsdags, men at jeg er lidt over 2 fingre åbne nu! Men da intet tydede på SSF (HELDIGVIS) blev jeg sendt hjem igen, med formaning om god eksamen i dag, og så ellers bare få lidt mere gang i de plukveer så de kunne hygge sig med en hjemmefødsel hjemme hos mig! Min krop var klar, sagde de!
Det var rigtig rart lige at få tjek på Bimmeren nu her "inden det sker" og vide at han stadig har det super godt derinde. Det giver ro i maven!
Knus og kram til ALLE!
Ditte
Anmeld