Ditte - knæk og bræk imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Line Højdal

Også lige et par krydsede fingre herfra...
Håber din eksamen går rigtig godt og at Bimmer herefter skynder sig ud til dig

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Mettemus

HELD OG LYKKE!

Anmeld

12. januar 2011

PeruBaby

Håber på det bedste for dig - både med eksamen og en hurtig og "smertefri" fødsel efterfølgende

Anmeld

12. januar 2011

DK

Taaak!

Eksamen er nu overstået! Pyhhh selv om det føltes som om jeg kun var der en time, så var det godt nok hårdt for kroppen at sidde de der 6 timer ved bordet! Jeg havde min egen kontorstol med og det hjalp lidt på det!

Men jeg er godt nok træt nu, og har ondt i ryggen sådan lige midt på hvor man knækker når man sidder og hænger.

Nu vil jeg gå op og sove, så jeg er klar til veer i aften

Foresten, til Anne, så havde jeg fint lys-glimt-flimmer for øjene i går. Jeg tænkte straks på dig og løftet pegefinger om SSF. Derfor var jeg en dygtig pige og ringede til FG som gerne lige ville se mig. Jeg kom derinde og fik taget blodtryk, blodprøver og kørt en strimmel.  Bimmeren havde det super fint, og jeg havde fine regelmæssige (!?!!) plukveer. Ved en GU viste det sig at der stadig er det samme livmoderhals tilbage som i torsdags, men at jeg er lidt over 2 fingre åbne nu! Men da intet tydede på SSF (HELDIGVIS) blev jeg sendt hjem igen, med formaning om god eksamen i dag, og så ellers bare få lidt mere gang i de plukveer så de kunne hygge sig med en hjemmefødsel hjemme hos mig! Min krop var klar, sagde de!

Det var rigtig rart lige at få tjek på Bimmeren nu her "inden det sker" og vide at han stadig har det super godt derinde. Det giver ro i maven! 

Knus og kram til ALLE!

Ditte

Anmeld

12. januar 2011

DK

Forresten, så sad jeg jo kun et enkelt bord fra Sofia herinde fra! Hun klarede det også med bravour, trods hendes fine og tykke mave!

Anmeld

12. januar 2011

Line Højdal

DK skriver:

Taaak!

Eksamen er nu overstået! Pyhhh selv om det føltes som om jeg kun var der en time, så var det godt nok hårdt for kroppen at sidde de der 6 timer ved bordet! Jeg havde min egen kontorstol med og det hjalp lidt på det!
....

Det var rigtig rart lige at få tjek på Bimmeren nu her "inden det sker" og vide at han stadig har det super godt derinde. Det giver ro i maven!

Ihh Ditte hvor er det godt at høre du klarede dig igennem og fik eksamen overstået...

Jeg kan levende forestille mig hvor hårdt det må være med 6 timer foran en eksamensopgave i din tilstand  Tro mig, jeg piver efter en 8 timers arbejdsdag på kontoret er jeg bare SÅ smadret af at sidde - og jeg er altså kun i uge 26

Dejligt med tjek af Bimmeren og skønt med ro i maven, vel vidende at alt er ok - han er klar og du er klar... KOM SÅ DITTE!!

Masser af ve-støv sendt i din retning... vi vil have en hygge-hjemmefødselsberetning 

Line 

Anmeld

12. januar 2011

piadas

DK skriver:

Taaak!

Men jeg er godt nok træt nu, og har ondt i ryggen sådan lige midt på hvor man knækker når man sidder og hænger.

Foresten, til Anne, så havde jeg fint lys-glimt-flimmer for øjene i går. Jeg tænkte straks på dig og løftet pegefinger om SSF. Derfor var jeg en dygtig pige og ringede til FG som gerne lige ville se mig. Jeg kom derinde og fik taget blodtryk, blodprøver og kørt en strimmel.  Bimmeren havde det super fint, og jeg havde fine regelmæssige (!?!!) plukveer. Ved en GU viste det sig at der stadig er det samme livmoderhals tilbage som i torsdags, men at jeg er lidt over 2 fingre åbne nu! Men da intet tydede på SSF (HELDIGVIS) blev jeg sendt hjem igen, med formaning om god eksamen i dag, og så ellers bare få lidt mere gang i de plukveer så de kunne hygge sig med en hjemmefødsel hjemme hos mig! Min krop var klar, sagde de!

Knus og kram til ALLE!

Ditte

Hvor er det dejligt for dig, Ditte!

Jeg har tænkt på dig flere gange idag og forestillet mig alverdens ting - syndflod ud over hele eksamenslokalet og dig, der puster ud over det hele!

Hvor må det bare være en dejlig fornemmelse!

NU kan Bimmeren bare komme - og det kan KUN gå for langsomt!

Vestøv til dig!

Anmeld

12. januar 2011

Tina

DK skriver:

Forresten, så sad jeg jo kun et enkelt bord fra Sofia herinde fra! Hun klarede det også med bravour, trods hendes fine og tykke mave!

Hvor er i seje - 6 timer er da en sindsyg lang eksamen, selv hvis man ikke er gravid!!

Var selv til 4 timers dybt koncentreret eksamen i dag og synes da det var hårdt nok

Anmeld

12. januar 2011

CA

Pyha godt jeg ikke r en af jer der har siddet til eksamen i dag

Men hep hep bimmer - kom så! Nu må du godt! Krapylet hører ikke efter hvad mor siger, men måske du har bedre held med at få dem til at lystre? 

Vi skal altså snart have nogle flere babyer i den her gruppe! Og Diana skal da ikke være alene om veerne i aften SÆT I GANG!

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Taaak!

Knus og kram til ALLE!

Ditte

Er glad for at høre du ringede til FG og endnu mere glad for at både du og Bimmer har det godt!

Øjnene kan jo også bare være trætte, midlertidigt generet af skarpt lys, eller noget helt 3., men det er rimelig vigtigt at reagere alligevel.

Godt at det gik godt! NU har du fortjent at slappe af helt til på mandag, med mindre der er en lille Bimmer der vil skrives på fødselslisten inden - så er det ok du foretager dig noget fysisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.