Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih tillykke - dejligt at se at andre kan føde "ordentlige mandfolk" (fik en dreng for 3 år siden på 4320 g og 58 cm)!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med drengen!!!
Sikke da en stor lille dreng!
Stort tillykke med ham - håber du kommer ovenpå snart, så er jeg sikker på, at vi er mange, der er klar til FB og billedspam!
Stort stort tillykke, glæder mig til FB og billeder.
sofie85 skriver: Fødte en skøn lille dreng torsdag d. 6 januar kl 8.16 4480 g og 57 cm! FB kommer senere da det har været en hård omgang og jeg ikke helt er kommet ovenpå efter fødslen...
Fødte en skøn lille dreng torsdag d. 6 januar kl 8.16
4480 g og 57 cm!
FB kommer senere da det har været en hård omgang og jeg ikke helt er kommet ovenpå efter fødslen...
Stort tillykke . Kan se du er gået meget over tid . Jeg gik også selv 16 dage over tid med 3 dages igangsættelse, puha .
Glæder mig til at høre mere fra jer
Tillykke
Stort tillykke
Tillykke med jeres dreng... Sikke lang han er
Stort tillykke igen søde
Til dig og din nye familie https://www.baby.dk/debat/82905pi1/foedsel/saa-kom-deres-guldklump-til-verden.aspx#GoToMessage
Tillykke...det var da en flot stor basse, du der har leveret Jeg glæder mig til at læse FB og se billeder.Al mulig lykke til i fremtidenKærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128