Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Drengetøj str. 62 fra ikke ryger hjem og hjem uden dyr...
byd....
spørg bare løs alt er str. 62.
skoene er str. 18
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fandt lige noget mere så flere billeder
jcmoller skriver: fandt lige noget mere så flere billeder
Hva havde du tænkt dig for det hele? - vil det være for varmt, for en juni baby? Det vil så evt skulle bruges i august-september, eller deromkring.
Thereseh skriver: Hva havde du tænkt dig for det hele? - vil det være for varmt, for en juni baby? Det vil så evt skulle bruges i august-september, eller deromkring.
flyverdragten vil evt. blive for varm for den er rimelig tyk -altså den blå- det hele samlet vil jeg gerne have 700,- inkl.porto.... der er 31 stk deri en flyverdragt en fleecedragt og en del heldragter så det er ca 20,- pr. stk tøj
var du int?
jcmoller skriver: var du int?
Hey, sorry, var ikke lige ved computeren
Nej, ellers tak. Jeg springer fra. Men siger til hvis der er nogle enkeltdele der ku være noget. Jeg kan se du også har mange andre størrelser.
Thereseh skriver: Hey, sorry, var ikke lige ved computeren Nej, ellers tak. Jeg springer fra. Men siger til hvis der er nogle enkeltdele der ku være noget. Jeg kan se du også har mange andre størrelser.
helt ok ellers må du komme med et bud.... ja har til str. 74.... og også pigetøj fra str. 50-62
op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128