Drengetøj str. 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.044 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Så har vi de børn vi skal have så nu skal der ryddes op så byd endelig dette er alt sammen str. 50.... det er meget lidt brugt...

der bliver rettet som der bliver solgt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

AnneBJ

Jeg er interesseret i billede 1, 2, 3, 7, 9 og 10. Vil bare lige høre hvor længe din søn kunne være i str. 50? Og hvad du tænker som samlet pris?

Anmeld

11. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

AnneBJ skriver:

Jeg er interesseret i billede 1, 2, 3, 7, 9 og 10. Vil bare lige høre hvor længe din søn kunne være i str. 50? Og hvad du tænker som samlet pris?

jeg tænkte 200,- inkl. porto?!

Min søn brugte  str. 50 i en mdr ca.... det meget forskelligt min datter brugte str. 50 i 3mdr....

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

jcmoller skriver:

jeg tænkte 200,- inkl. porto?!

Min søn brugte  str. 50 i en mdr ca.... det meget forskelligt min datter brugte str. 50 i 3mdr....

Og var din søn "normal" i str. ved fødsel? Mener at huske din datter er for tidligt født?
Vil bare gerne have lidt tøj som lilleputten ikek drukner i, hvis han nu ikke er vildt stor til at starte med

Hm, kan du gå med til 150,-?

Anmeld

11. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Og var din søn "normal" i str. ved fødsel? Mener at huske din datter er for tidligt født?
Vil bare gerne have lidt tøj som lilleputten ikek drukner i, hvis han nu ikke er vildt stor til at starte med

Hm, kan du gå med til 150,-?

min søn startede i str. 44 han var ikk særlig lang men født til tiden...

min datter er født for tidlig hun bruger nu str. 62 og er 11mdr

ja det kan svært det med at købe det første tøj, men et råd lad vær med at købe for meget str. 50 det er begrænset hvad de bruger

vi mødes på midten 170 inkl

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

jcmoller skriver:

min søn startede i str. 44 han var ikk særlig lang men født til tiden...

min datter er født for tidlig hun bruger nu str. 62 og er 11mdr

ja det kan svært det med at købe det første tøj, men et råd lad vær med at købe for meget str. 50 det er begrænset hvad de bruger

vi mødes på midten 170 inkl

Jeg vil gerne købe de dele så, og 170 er en deal

Er i tvivl om, om de billeder du har vedhæftet også er str. 50 men må hellere lade være at kigge for meget på det, for det var bare lige for at have et par sæt i "str. lille"...

Anmeld

11. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

AnneBJ skriver:

Jeg vil gerne købe de dele så, og 170 er en deal

Er i tvivl om, om de billeder du har vedhæftet også er str. 50 men må hellere lade være at kigge for meget på det, for det var bare lige for at have et par sæt i "str. lille"...

sender en PB så

Computeren gik lige i koks det var str. 62 er ved at sætte ALT mine søns tøj til salg og bagefter er det datterens...

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

jcmoller skriver:

sender en PB så

Computeren gik lige i koks det var str. 62 er ved at sætte ALT mine søns tøj til salg og bagefter er det datterens...

Haha, det er bare fint! Sikke et arbejde...

Anmeld

11. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

AnneBJ skriver:

Haha, det er bare fint! Sikke et arbejde...

kunne heller ikke huske han havde så meget tøj...hmm

Anmeld

18. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.