nervøs og godt træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

karina pigen

jeg skal til samtale på hospitalet imorgen er lidt nervøs hvad de beslutter sig for.. jeg havr jo sat for mig for hoved at jeg skal sættes igang seneste fredag..

selvom alle siger vent nu bare, men jeg er overbevist om at han alligevel ik selv vil komme ud, og jeg kan bare ik mere med mine dumme tanker og går ud over min søvn og NÆGTER fandme at skulle igennem i efter reaktion da jeg ligesom har haft en før reaktion.. nok af de reaktioner til mig taak.

men kom nu ud tussi.. og neeeej hvor jeg er bare træt af folk og deres 100000 beskeder om jeg har født-- NEEEEEEJ--

mon ik jeg fortæller det når han erkommet ud.. JOOOOW..

*GRRRR*

jeg opdater lige jer herinde imorgen når jeg har være til samtalen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

AnneBJ

karina pigen skriver:

jeg skal til samtale på hospitalet imorgen er lidt nervøs hvad de beslutter sig for.. jeg havr jo sat for mig for hoved at jeg skal sættes igang seneste fredag..

selvom alle siger vent nu bare, men jeg er overbevist om at han alligevel ik selv vil komme ud, og jeg kan bare ik mere med mine dumme tanker og går ud over min søvn og NÆGTER fandme at skulle igennem i efter reaktion da jeg ligesom har haft en før reaktion.. nok af de reaktioner til mig taak.

men kom nu ud tussi.. og neeeej hvor jeg er bare træt af folk og deres 100000 beskeder om jeg har født-- NEEEEEEJ--

*GRRRR*

Årh jeg kan godt forstå du er spændt! - håber de vil sætte dig igang, så du ikke behøver spekulere mere på det!

Og jeg kan sagtens følge din frustration over beskederne - jeg frygter også det værste på den front, for så kan jeg da kun blive positivt overrasket! Og de gør det jo kun for at være søde, men stadig temmelig irriterende!

Smider lige noget mere vestøv efter dig...

Anmeld

11. januar 2011

piadas

karina pigen skriver:

*GRRRR*

Åh, hvor er det altså bare træls for dig, Karina! Men forsøg at vende det til noget positivt - om MAX. 8-10 dage har du helt sikkert født!

Det kræver bare en stor bunke utålmodighed, og jeg kender det - hvor er det lige man skal finde den?!

Jeg håber, de vil sætte dig i gang en af de nærmeste dage, nu når det er det, du gerne vil!

Apropos - da jeg var gået 17 dage over første gang, fik vi besked på, at gå hjem og hive telefonstikket ud (det var før mobilos nærmest var opfundet). Det resulterede så bare i, at min mor ringede til fødegangen, som havde frabedt sig diverse telefonopkald fra kommende mormødre! HALLOOO, altså - tror du ikke, du er den første jeg ringer til, eller hvad???!!!!!!!!

Massevis af vestøv til dig igen igen igen!!

Anmeld

11. januar 2011

Lene76

karina pigen skriver:

*GRRRR*

Sender dig en masse veestøv og håber på at de vælger at sætte dig igang imorgen.....

kan godt huske hvordan der er og gå over tid, Min søn på 3 er født 10 dage over termin, så træt af div opkald el smser om hvaså er der ik sket noget endnu osv.....men det væreste var kommentarene er du nu helt sikker på at der kun er 1..... øh ja bare fordi man var lidt fed før man blev gravid.....

pøj pøj med samtalen imorgen  for at de sætter dig igang..... bare smør tykt på.

Anmeld

12. januar 2011

CA

Håber du får en rigtig god samtale og at det er den rigtige beslutning der blir taget for dig og tussi

Kan godt forstå du er træt af telefonopkaldene. Man kan jo nærmest ikke ringe til nogen uden de tror man har født

Held og lykke med det hele Karina

Anmeld

12. januar 2011

CA

piadas skriver:

Det kræver bare en stor bunke utålmodighed, og jeg kender det - hvor er det lige man skal finde den?!

He he - utålmodigheden har jeg masser af hvis du skal bruge noget. Det er tålmodigheden jeg mangler pt

Anmeld

12. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

He he - utålmodigheden har jeg masser af hvis du skal bruge noget. Det er tålmodigheden jeg mangler pt

Haha, øhhh mon jeg er ved at få ammehjerne allerede?!!

Anmeld

12. januar 2011

CA

piadas skriver:

Haha, øhhh mon jeg er ved at få ammehjerne allerede?!!

Måske Det ser sort ud Pia

Anmeld

12. januar 2011

Diana...

Jeg kan sgu godt forstå du er nervøs og spændt der er også så spændende det man skal i gennem og man aner ikke hvordan det bliver. 

Jeg  for at du bliver sat igang på fredag så du kan få din baby ud. Masse ve-støv her fra. 

Og ja alle de beskeder og opkald er bare pisse hammerende irriterende kender det alt for godt. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.