JM besøg 37+5 klaret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Multebær

Så blev det endelig tid til at komme til JM for mit vedkommende. Jeg havde glædet mig som et lille barn, for det er sådan en milepæl at komme derhen synes jeg. Jeg synes hver gang det har givet mig følelsen af at fødselsen faktisk komme tættere på fordi tallene ændre sig 

Tallene var

Blodtryk 102/70

Urin: A S Lau Nit: -/-

Ødem: -

Fostervægt: 3100

SF mål: 35

Fosterpræs: Hovedstilling - men ikke fast i bækken

Fosteraktivitet+ liv og +lyd

Vægtøgning: ca. 5 kg

Gik derfra rigtig glad. Vi talte rigtig meget om at gå over tiden og at holde hovedet kold i ventetiden og prøve at nyde den sidste tid. Må nok indrømme at jeg flere gange om dagen bliver meget utålmodig. Men jeg er heller ikke så god til at slappe af. Er nok en lidt opfarende og utalmodig type af natur. Jeg prøver virkelig at komme i rigtig 'zenmode'  

Glæder mig bare så VILDT ubeskriveligt meget til at holde babyguldet i armene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

AnneBJ

Wauw nogle pæne tal!

Kan godt følge din utålmodighed! Jeg bliver ved med at love mig selv, at jeg skal være tålmodig når tiden begynder at snegle sig af sted, og huske hvor hurtigt jeg synes den går lige nu - men jeg er ret sikker på det er glemt når jeg rammer 40+0

Puster da lige en gang vestøv af sted, så jeg snart får en SMS om, at en lille lækker-baby mere er på vej 

Anmeld

11. januar 2011

Angelspot

Er helt enig, sikke nogle pæne tal, der er da slet ikke noget at komme efter

Er selv ved at være lidt utålmodig, men vil alligevel ikke have der sker noget før jeg er 37 uger eller mere, er kun 35 uger nu. Men er så afsindig nysgerrig og glæder mig til at holde min baby i armene

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Wauw nogle pæne tal!

Kan godt følge din utålmodighed! Jeg bliver ved med at love mig selv, at jeg skal være tålmodig når tiden begynder at snegle sig af sted, og huske hvor hurtigt jeg synes den går lige nu - men jeg er ret sikker på det er glemt når jeg rammer 40+0

Puster da lige en gang vestøv af sted, så jeg snart får en SMS om, at en lille lækker-baby mere er på vej 

Tak for ve-støv jeg skal nok sende retur en mas når tid bliver 

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Tak for ve-støv jeg skal nok sende retur en mas når tid bliver 

Tak tak

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

Angelspot skriver:

Er helt enig, sikke nogle pæne tal, der er da slet ikke noget at komme efter

Er selv ved at være lidt utålmodig, men vil alligevel ikke have der sker noget før jeg er 37 uger eller mere, er kun 35 uger nu. Men er så afsindig nysgerrig og glæder mig til at holde min baby i armene

Tak, ja jeg blev også rigtig glad for at få så fin en statusmeddelelse.

Kan godt forstå du gerne vil vente til ihvertfald uge 37. Sådan havde jeg det også. det føles så fedt at tage fat på 37 for så ved man at den lille er klar  men så begynder dagene ellers at snegle sig lidt afsted synes jeg 

Anmeld

11. januar 2011

Sofia

Dejligt med et veloverstået besøg og fine tal, er vildt imponeret over at du kun har taget 5 kg på. Det havde jeg vist allerde efter 3 mdr

Anmeld

11. januar 2011

Marco2

Rigtig fine tal. Og flot med kun 5 kilo på kontoen.

Og nu er det snart ved vejs ende. Synes man i de sidste måneder har følt at det gik sååå langsomt men alligevel er vi her nu. 

Nu er det bare spændende hvem den næste der popper er.

AG

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

Sofia skriver:

Dejligt med et veloverstået besøg og fine tal, er vildt imponeret over at du kun har taget 5 kg på. Det havde jeg vist allerde efter 3 mdr

Sofia - det er også for mig et mysterium. Jeg forstår det simpelthen ikke. Min mor er rund og jeg er også ret kurvet ikke fed men overvægtig (10 for meget). Jeg havde regnet med at jeg ville være i den gruppe der tager 25+ på. Da jeg havde noget overvægt har det været rigtig dejligt ikke at skulle have yderligere 25+ at slås med. Jeg håber på at have tabt mig når jeg når ud på den anden side altså at jeg vejer mindre når baby er ankommet end jeg gjorde før jeg blev gravid. Jeg ved dog ikke om det er realistisk 

Anmeld

12. januar 2011

CA

Ih nogle fine tal! Snyd med den vægt der Her siger den 21+...

Du har ret i at det er skønt at nå til uge 37! Men også i, at nu snegler tiden sige ligepludselig afsted igen. For nu går man jo bare og venter på at den færdige baby dukker op. Og der ER jo ingen grund tila t blive derinde når h*n er færdig

Held og lykke med at slappe af - jeg synes godt nok jeg er blevet lidt for god til det de sidste dage... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.