Ej sikke Lej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2008

lonemus

Jeg har netop fundet den sødeste bluse fra ovennævnte mærke, men da jeg ikke går op i mærketøj, ved jeg heller ikke hvordan dette mærke er i størrelserne. Kan I hjælpe? Er det stort - alm - småt i størrelserne??

Min datter bruger normalt str 92, men i Katvig bruger hun 104, da dette er meget småt. Hvad str skal jeg købe??

Hvordan er kvaliteten?

Ved I for øvrigt hvor man kan købe bælter til børn på nettet??

Knus
Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

Miamaja

ej sikke lej er alm. i str. jeg bruger også str. 92 til min dreng på 17,5 mdr - ærmerne på bluser smører jeg lidt op da jeg har købt det så han kan vokse lidt i det:) , og det svarer til str. 2 år.

kvaliteten er fin.

Anmeld

13. september 2008

lonemus

Miamaja skriver:

ej sikke lej er alm. i str. jeg bruger også str. 92 til min dreng på 17,5 mdr - ærmerne på bluser smører jeg lidt op da jeg har købt det så han kan vokse lidt i det:) , og det svarer til str. 2 år.

kvaliteten er fin.

Hej - tak for dit svar (H)

Okay, min datter er lige fyldt 2 år, bruger str 92. Tror du så ikke godt jeg kan nøjes med at købe en str 92??

Lone

Anmeld

13. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
lonemus skriver:

Miamaja skriver:

kvaliteten er fin.

Okay, min datter er lige fyldt 2 år, bruger str 92. Tror du så ikke godt jeg kan nøjes med at købe en str 92??

Lone

Blander mig lige:S

Min søn er også lige fyldt 2 år, og han bruger str 92 i deres bluser.
Han er 98 cm høj og vejer 13,5, så ikke specielt lille af sin alder.

Jeg tror sagtens du kan købe str. 92 :)

Anmeld

13. september 2008

lonemus

Pooh skriver:

lonemus skriver:

Miamaja skriver:

kvaliteten er fin.

Lone

Blander mig lige:S

Min søn er også lige fyldt 2 år, og han bruger str 92 i deres bluser.
Han er 98 cm høj og vejer 13,5, så ikke specielt lille af sin alder.

Jeg tror sagtens du kan købe str. 92 :)

Du er velkommen til at deltage i debatten - jo flere, jo bedre :)

Tak for dit indlæg, så tror jeg lige jeg vil shoppe lidt, og købe blusen i str 92......(L)(L)

Tusind tak (H)

Anmeld

13. september 2008

Miamaja

Jo, jeg tror 92 vil være fint til din datter:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.