Udsalg !!! - pigetøj str. 74 / 80 og 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. februar 2011

Marie1

Hejsa.

Ej hvor dejligt at der kom bluser og body'er..

Skal lige høre - billede 10 og 11 er det bluser eller bodyer?

Kunne godt være interesseret i nr 3, 7, 10, 11, 16, 17, 19 og 29. Og så selvfølgelig de 4 par bukser og kjolen som jeg har fået lagt til side..  Hvad skal du have for alt det samlet?

Karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

JustAnotherName

Jules skriver:

Hej Katrine

Hvad skal du have for 

Minnie Mouse blusen,aristocats, PP HUG me, de 2 nuser,den blomstrede med forskellige stoffer, de to billeder med 3 x stribede bluser?

Knus

For at være HELT SIKKER på, at det er det rigtige jeg tager fra til dig, så sætter jeg det lige ind her, så du kan tjekke efter, ok?

Altså du er interesseret i dette :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Jules skriver:

Plus 5,10 og 17

Og de her 3 par bukser :

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Hejsa.

Ej hvor dejligt at der kom bluser og body'er..

Skal lige høre - billede 10 og 11 er det bluser eller bodyer?

Kunne godt være interesseret i nr 3, 7, 10, 11, 16, 17, 19 og 29. Og så selvfølgelig de 4 par bukser og kjolen som jeg har fået lagt til side..  Hvad skal du have for alt det samlet?

Karina.

Billede 10 og 11 er bluser .....billede 10 er muligvis allerede afsat til en anden. Og det er Minie-Mouse blusen desværre også.

Men jeg har lagt kjolen og de 4 par bukser til side.

Så laver jeg lige en "TJEK-LISTE", hvor jeg sætter billederne herind, så jeg er sikker på, at vi er enige om, at det er DE TING du er interesseret i.....

Er det ikke rigtigt nok disse 5 bluser + 1 kortærmet body med Hugo-Line? :

Anmeld

20. februar 2011

Marie1

Jeps det er helt rigtigt. kan se nummer 7, 10 og 16 nok er afsat. så nøjes med disse og så de bukser og kjolen. hvor meget for det?

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Jeps det er helt rigtigt. kan se nummer 7, 10 og 16 nok er afsat. så nøjes med disse og så de bukser og kjolen. hvor meget for det?

Ja, nr. 7, 10 og 16 nåede Jules at sætte sig på først

Helt ok. Det andet skal blive dit. Jeg får det lige samlet og vejet, så skriver jeg til dig nærmere om samlet pris med porto, ok?!

SE OGSÅ LIGE DETTE INDEN (mere end 70 stykker tøj i str. 80) :

https://www.baby.dk/debat/91444pi1/toej--piger/billigt-pigetoej-i-stoerrelse-80.aspx#GoToMessage

Anmeld

20. februar 2011

Marie1

Det lyder super. ja, har små kigget lidt, men tror snart jeg er ved at have nok tøj for nu.. man kan jo blive ved..  

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Det lyder super. ja, har små kigget lidt, men tror snart jeg er ved at have nok tøj for nu.. man kan jo blive ved..  

Helt ok...

Jeg vender snart tilbage med en samlet pris....sender en personlig besked.

Kh. Katrine.

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

JustAnotherName skriver:

For at være HELT SIKKER på, at det er det rigtige jeg tager fra til dig, så sætter jeg det lige ind her, så du kan tjekke efter, ok?

Altså du er interesseret i dette :

Hej igen, Julie.

Ved nærmere eftertanke, så er den "med flere stoffer" nok alligevel ikke den med blomsten på maven, som jeg først troede....

Er det ikke denne du mente ??

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Jules skriver:

Hej Katrine

Hvad skal du have for 

Minnie Mouse blusen,aristocats, PP HUG me, de 2 nuser,den blomstrede med forskellige stoffer, de to billeder med 3 x stribede bluser?

Knus

Se evt. her, om der er mere, som kunne være noget 
Jeg har lagt mere end 80 stykker tøj til salg idag i størrelse 80 :

https://www.baby.dk/debat/91444pi1/toej--piger/billigt-pigetoej-i-stoerrelse-80.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.