Papirer til fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Kløver

ja hvilke papirer skal man have med til fødslen???

Vi ved godt man skal have vandrejournalen med og omsorgs og ansvarserklæringen, og det andet papir, som vist hedder faderskabserklæring... derudover regner jeg med at jeg skal have mit sygesikringskort med også

Men skal vi begge have vores dåbsattester med og er der andre papirer man skal bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Bare mig..

Nej, du skal kun bruge de papirer du har fået at vide, som du også har skrevet der..

Men nu du lige spørg, tror jeg da egentlig ikke de fik vores at se!? Altså jeg tror da egentlig aldrig de spurgte efter dem! Hmm.. Hvad mon man så gør!

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej, du skal kun bruge de papirer du har fået at vide, som du også har skrevet der..

Men nu du lige spørg, tror jeg da egentlig ikke de fik vores at se!? Altså jeg tror da egentlig aldrig de spurgte efter dem! Hmm.. Hvad mon man så gør!

Tak for hjælp, blev meget i tvivl, kan nemlig ik finde min dåbsattest, og tænkte at hvis jeg ikke skulle bruge den, hastede det jo ikke med at få hentet en ny

Anmeld

11. januar 2011

Bare mig..

Maja84 skriver:

Tak for hjælp, blev meget i tvivl, kan nemlig ik finde min dåbsattest, og tænkte at hvis jeg ikke skulle bruge den, hastede det jo ikke med at få hentet en ny

Nej det gør det ikke. Så ikke stresse over det.. De papirer du skal have med, har du fået af din jm, og ellers får du dem

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej det gør det ikke. Så ikke stresse over det.. De papirer du skal have med, har du fået af din jm, og ellers får du dem

Tusind tak for svar, dejligt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.