emilie på 8uger vil ikke sove om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.738 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Mor1012

min emilie på 8uger vil ikke sove om dagen ?hun sover max 30min, og så er hun vågen 10-30min og sover igen 20-30min hvis hun ikke er sulten eller våd.

hun sover rigtig godt om natten fra 23-04 ca nogle gange fra 23-05 ca. om natten sover hun i liften ved siden af mig.

om dagen vil hun falde i søvn hos mig, og når jeg ligger hende hen i liften, vågner hun efter 15-30min

nogle gange ligger jeg hende i liften Inden hun når at falde i søvn i mine arme, hvis er heldig falder hun i søvn, og sover som skrevet max 30min.

jeg ønsker at lærer hende at sove på værelset hvor det er lidt mørkere og stille end inde i stue

hjælp os mig nogle fif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

min emilie på 8uger vil ikke sove om dagen ?hun sover max 30min, og så er hun vågen 10-30min og sover igen 20-30min hvis hun ikke er sulten eller våd.

hun sover rigtig godt om natten fra 23-04 ca nogle gange fra 23-05 ca. om natten sover hun i liften ved siden af mig.

om dagen vil hun falde i søvn hos mig, og når jeg ligger hende hen i liften, vågner hun efter 15-30min

nogle gange ligger jeg hende i liften Inden hun når at falde i søvn i mine arme, hvis er heldig falder hun i søvn, og sover som skrevet max 30min.

jeg ønsker at lærer hende at sove på værelset hvor det er lidt mørkere og stille end inde i stue

hjælp os mig nogle fif

Det lyder præcis som Oscar for noget tid siden , men pludselig vendte det hele 90 grader ! Nu sover han stort set hele tiden .. Lidt kedeligt !

Men når hun viser træthedstegn så lig hende ind .. Ved ikke om hun bruger sut , men hvis hun gør , så giv hende sutten hver gang hun græder , og så bare gå frem og tilbage indtil hun er faldet i søvn .. 

Held og lykke .. Husker TYDELIGT hvodan det var !

Anmeld

11. januar 2011

Mor1012

taak, ja det en kamp sys jeg prøver.

nu har hun f.ex lige fået en flske og nu sidder jeg her med hende på skulderen. hva er det næste jeg skal gøre

Anmeld

11. januar 2011

lion

Hvordan ligger du hende i liften efter hun er faldet i søvn hos dig?

Kommer hun direkte fra dig til liften?

Det vil være en god ide, at putte et tæppe/dyne rundt om hende, så hun har varmen fra den og ikke dig, for det kan være hun vågner af det er blevet koldt eller der ikke lugter af mor.

Med min datter endte vi med at hun i starten sov på sin ammepude ved siden af mig om dagen, for ellers ville hun ikek rigtig sove. I dag er hun 2½ år og hun sover fint i siin egen seng.

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

taak, ja det en kamp sys jeg prøver.

nu har hun f.ex lige fået en flske og nu sidder jeg her med hende på skulderen. hva er det næste jeg skal gøre

Ja , som en anden skriver . ville jeg svøbe hende ind i et tæppe eller dyne , og så når du kan se hun er blevet træt , lille hende ind .. Og så gøre som jeg skrev tidligere ... 

Anmeld

11. januar 2011

Mor1012

hun ligger op af mig, for at bøvse af og med dynen omkring,

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

hun ligger op af mig, for at bøvse af og med dynen omkring,

Så prøv og ligge hende stille og roligt i hendes seng .. 

Hvis hun sover i lift så prøv og ta liften ud i stuen til dig , så hun kan se du er der ...

Anmeld

11. januar 2011

Mor1012

det jo det, hun bliver nemlig lagt i liften herinde i stuen, men det er det jeg vil væk fra. vil have hende til at sove i liften i sengen på værelset :0)

og så ville jeg gerne hun sov længere end 15-30min

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

det jo det, hun bliver nemlig lagt i liften herinde i stuen, men det er det jeg vil væk fra. vil have hende til at sove i liften i sengen på værelset :0)

og så ville jeg gerne hun sov længere end 15-30min

Så bliv siddende lidt ved hende når du har lagt hende på værelset ... 

måske hold hendes hånd indtil hun falder i søvn ..

Og bruger hun sut ?

Anmeld

11. januar 2011

Mor1012

ja hun bruger sut men den spytter hun konstant ud når hun ikk gidder ligge i liften og sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.