igeeen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Drømmen <3

hej piger, jeg har lige fået en tidlig abort igen for 2 gang bleev virkelig ked af det. hvorfor skal det være sådan. jeg troede det lykkes os den her gang! jeg er bange for at jeg mister modet og bilder mig selv ind at det aldrig lykkes. og hvis det endelig skulle lykked mig, så tror jeg at jeg ville være bange hele min graviditet igennem om det hele nu er som det skal være. årrrh  det virkelig noget trist noget.. ved i om ens chance er større for at miste en 3 gang?   jeg har tænkt mig at tage en pause i 3 måneder og så komme på banen igen. måske det skulle hjælpe mig noget.

hov det blev lidt lang. skulle ud med det. ved i er gode til at snakke med her inde..

knuss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

afrobabies

Drømmen <3 skriver:

hej piger, jeg har lige fået en tidlig abort igen for 2 gang bleev virkelig ked af det. hvorfor skal det være sådan. jeg troede det lykkes os den her gang! jeg er bange for at jeg mister modet og bilder mig selv ind at det aldrig lykkes. og hvis det endelig skulle lykked mig, så tror jeg at jeg ville være bange hele min graviditet igennem om det hele nu er som det skal være. årrrh  det virkelig noget trist noget.. ved i om ens chance er større for at miste en 3 gang?   jeg har tænkt mig at tage en pause i 3 måneder og så komme på banen igen. måske det skulle hjælpe mig noget.

hov det blev lidt lang. skulle ud med det. ved i er gode til at snakke med her inde..

knuss

Det var kedeligt at høre... Håber du klarer den.

Knus herfra

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Drømmen <3 skriver:

knuss

det jeg rigtig ked af, det er også anden gang for mig at jeg mistede mit kommende barn, og blev helt slået ud, det skete igår sådan rigtig for alvor.. så du får hermed et trøste knus fra en som selv er rigtig ked af det .. håber du klare det

Anmeld

11. januar 2011

Drømmen <3

Det er jeg også ked af at høre håber det lykkes for os næste gang. ved du om vores chance for 3 gang er større? eller har det ingen betydning.. jeg ansøger lige har du fb. så kunne vi måske snakke om det

Anmeld

11. januar 2011

Cherry_77

Drømmen <3 skriver:

knuss

Det er jeg ked af at høre, har også selv mistet, og det er forfærdeligt. Selvfølgelig er du meget ked af det, det har man lov til at være.

Det skal nok lykkes for dig.

Knus herfra

Anmeld

11. januar 2011

Mette 28

Har ikke selv prøvet at miste, men kender mange der har, og ved de har fået at vide at chancen ikke bliver større selv om man har mistet før, og at man ikke behøver at vente med at prøve igen.. Tror det med at være bange hele vejen igennem er noget mange er, selv var jeg mega nervøs første gang, og denne gang endnu mere da jeg så har endnu flere komplikationer...  

Men en kæmpe krydser fingre for at alt går godt næste gang for det må være hårdt 

Anmeld

11. januar 2011

håber på baby :-)

Nej hvor er jeg ked af at læse det

Håber du snart bliver gravid igen

Kæmpe knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.