opskrifter på laks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

B&J

Hej i dejlige damer

ville høre om der er nogle der har en virkelig lækker opskrift på laks.. vi har nemlig købt laks og det er første gang jeg skal smage det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Dinna88

B&J skriver:

Hej i dejlige damer

ville høre om der er nogle der har en virkelig lækker opskrift på laks.. vi har nemlig købt laks og det er første gang jeg skal smage det

Wok med laks og nudler er SÅÅÅÅÅÅ lækkert! Jeg spiser normalt ikke fisk, men når jeg er ude ved min søster går jeg på kompromis - og så er det ofte wok med laks og nudler. Hvis ikke du "gider" lave grøntsagerne selv, så sådan en kinesisk blanding med babymajs, sukkerærter osv er bare SÅ lækkert med det!  

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Dinna88 skriver:

Wok med laks og nudler er SÅÅÅÅÅÅ lækkert! Jeg spiser normalt ikke fisk, men når jeg er ude ved min søster går jeg på kompromis - og så er det ofte wok med laks og nudler. Hvis ikke du "gider" lave grøntsagerne selv, så sådan en kinesisk blanding med babymajs, sukkerærter osv er bare SÅ lækkert med det!  

umm lyder jo også vildt vildt lækkert den skriver jeg bag øret... og ser om der kommer flere.. for hvis jeg kan lig det er det nok ikke sidste gang

Anmeld

11. januar 2011

Dinna88

B&J skriver:

umm lyder jo også vildt vildt lækkert den skriver jeg bag øret... og ser om der kommer flere.. for hvis jeg kan lig det er det nok ikke sidste gang

Så håber jeg du får en smagsoplevelse ud af det/det andre kommer med Og nudlerne skal være de der rigtige wok nudler. så er det bare mums.

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Dinna88 skriver:

Så håber jeg du får en smagsoplevelse ud af det/det andre kommer med Og nudlerne skal være de der rigtige wok nudler. så er det bare mums.

det lyder også bare mums... og elsker wok mad så helt galt i byen kan det vil ikke gå

Anmeld

11. januar 2011

Dinna88

B&J skriver:

det lyder også bare mums... og elsker wok mad så helt galt i byen kan det vil ikke gå

Nej, vel?`Uh, jeg spiser nogle gang wok flere gange om ugen

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Dinna88 skriver:

Nej, vel?`Uh, jeg spiser nogle gang wok flere gange om ugen

vi stoppede ¨lige lidt da en dag kom vi til af putte for meget soya (staves) i og hold op 2 mundfuld og vi spiste det ikke længe hihihihi men nu er modet snart på vej igen

Anmeld

11. januar 2011

Dinna88

B&J skriver:

vi stoppede ¨lige lidt da en dag kom vi til af putte for meget soya (staves) i og hold op 2 mundfuld og vi spiste det ikke længe hihihihi men nu er modet snart på vej igen

Haha, åh nej....  Stakler! Ja, jeg håber at modet vender tilbage.

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Dinna88 skriver:

Haha, åh nej....  Stakler! Ja, jeg håber at modet vender tilbage.

nemlig du kan to det smagte add... hihihihih

men uden for meget soya smager det jo død godt...

Anmeld

11. januar 2011

Dinna88

B&J skriver:

nemlig du kan to det smagte add... hihihihih

men uden for meget soya smager det jo død godt...

Hehe, det var ærgeligt. for ja - det smager såååååå godt når det er perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.