Så er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

håber på baby :-)

blodprøverne taget og skal udredes (skylles i æggelederne ) i morgen tidlig

Håber det hele går godt !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Sofia

Held og lykke

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

Også held og lykke her fra!!

Anmeld

11. januar 2011

Takker jeg er så spændt

Anmeld

11. januar 2011

Putomanen

Held og lykke med det

Jeg ville bare skrive, at jeg fik det skidt både med voldsomme smerter og lavt blodsukker 1 times tid efter skylningen. Så det er måske en god ide at have en lille snack med og nogle smertestillende.

Jeg håber, at det hele går godt. Og det skulle jo øge chancen for graviditet 2-3 måneder efter

Anmeld

12. januar 2011

Nu er det overstået, og jeg har ondt av av, men det hele var fin så det er jo godt

Knus

Anmeld

12. januar 2011

SSL

håber på baby :-) skriver:

Nu er det overstået, og jeg har ondt av av, men det hele var fin så det er jo godt

Knus

Hej, og tillykke med det ellers gode resultat..

Er det dén undersøgelse, hvor der skylles med noget væske, og så viser det om der er 'gennemgang' via dine æggeledere?

Hvis det er dén undersøgelse, vil du så ik fortælle mere? Og hvor længe har I været igang?

Jeg har også været oppe til alle blodprøverne, men da min gynækolog siger det er en smertefuld undersøgelse, ville hun vente til efter sommeren på mig, men er jo stadig meget nysgerrig

Anmeld

12. januar 2011

ønskebørn74

håber på baby :-) skriver:

Knus

Tillykke med det gode resultat søde...

Hvis du lægger emner ind angående barnløshedsbehandling ind under tråden for barnløse, kan vi der også igang med det samme se det. Og jeg er sikker på du får endu flere svar..

Jeg glæder mig til at følge dig!!

Lene

Anmeld

13. januar 2011

Hej Tøser

Det er en undersøgelse, hvor man kan se om der er gennemgang i æggelederne, jeg fik den tilbudt af min gynækolog, nok mest pga. min alder (38) og fordi jeg havde en cyste, der sprang i sommer, vi har ikke prøvet mere end 5 mdr. Så jeg tager det sillle og roligt fra her, vil dog gerne havde tjekket min mands sædkvalitet-men det venter vi lidt med

Jeg ville bare gerne vide om jeg stadig havde muligheden for at blive gravid-og det har jeg!!!!

Nu ser vi hvad der sker fra her og tager en cyklus af gangen...

Det er ikke noget hvor man har ondt i flere dage bagefter, så du skal ikke være nervøs for den, man siger det er som en kraftig ægløsningssmerte  

Knuser herfra og held og lykke til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.