Mangler nogle at lege med omkring Videbæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

GitteC78

Hej

Min søn Daniel (19 sep. 10) mangler en at lege med. Jeg er 33 år og vi bor i Videbæk. Vi mangler en at lege med, da jeg ikke kender så mange med børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

afrobabies

GitteC78 skriver:

Hej

Min søn Daniel (19 sep. 10) mangler en at lege med. Jeg er 33 år og vi bor i Videbæk. Vi mangler en at lege med, da jeg ikke kender så mange med børn.

Hejsa... Jeg bor godt nok i Herning og min datter er 2 år, og så har jeg en på vej. Jeg går hjemme på sygemelding pga. min nuværende graviditet. Men du må da gern komme her forbi en gang imellem, så kan jeg da holde min datter hjemme, så er der da lidt underholdning for din dreng at kigge på

Anmeld

11. januar 2011

GitteC78

Hej

Jeg har selv boet i Herning indtil sidst i aug. sidste år. Jeg boede der i 10 år, men da vi ikke kunne finde et hus der til billige penge, var vi nødt til at flytte derfra, men jeg er tit i Herning og savner at bo der...

Det kunne da være hyggeligt. Sikke en sød datter du har.

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg har selv boet i Herning indtil sidst i aug. sidste år. Jeg boede der i 10 år, men da vi ikke kunne finde et hus der til billige penge, var vi nødt til at flytte derfra, men jeg er tit i Herning og savner at bo der...

Det kunne da være hyggeligt. Sikke en sød datter du har.

Tak skal du have Du kan lige få mit mobil nnummer på en privatbesked, så kan vi da skrive der, og aftale noget, jeg keder mig tit... Jeg har selvfølgelig aftaler med jordemoder, sygehus og læge ind imellem, men ellers sker der ikke det vilde, så i skal da være velkomne

Anmeld

3. februar 2011

Q7400

Hejsa

Jeg er pap-mor til en lille prinsesse på 1½ - vi er bestemt også friske indimellem...

Bor også i Herning

Anmeld

3. februar 2011

L-Mortil3

Hejsa

Jeg hedder Line (24 år lige om snart), og har Liam fra november 09, vi bor i Ølstrup ikke så langt fra dig, vi vil da også gerne lege engang i mellem

Det ville Liam da kun nyde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.