Dette indlæg er et glædesindlæg, for jeg er simpelthen nødt til at fortælle jer om min drøm i nat, da den har påvirket hele min dag. Måske I også har haft dejlige drømme om jeres kommende børn?
Det er juleaften og hele min familie er samlet. Pludselig går det op for mig, at jeg har født Karla. Hun er meget lille, kan ligge i min hånd, men hvor er hun fin! Jeg stirrer betaget på hende og kan ikke forstå at hun er min - hun er bare så dejlig og fin, at jeg bliver helt rørt. Jeg kan ikke lade være med at kigge på hende og bare nyde hende. På et tidspunkt skal min familie gå, og jeg er derfor alene i mine forældres hus, men jeg er ligeglad for jeg er fuldstændig forelsket i min datter. Hun ligger i min hånd og sover, og jeg er gennemsyret af boblende kærlighed til hende...
Det er sådan set det. Der var ikke så meget handling i drømmen, men den var så følelseladet, at jeg vågnede med stort smil på læben - og jeg har smilet mere eller mindre konstant hele dagen. Jeg ved ikke om den betyder noget andet end at jeg glæder mig så ubeskriveligt meget til at møde vores datter og give hende al min kærlighed. Jeg tror ikke jeg kan vente meget længere!
Knus fra Rikke - der er fyldt til randen med kærlighed til vores ufødte datter
Anmeld