Havde den dejligste drøm i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Riksen

Dette indlæg er et glædesindlæg, for jeg er simpelthen nødt til at fortælle jer om min drøm i nat, da den har påvirket hele min dag. Måske I også har haft dejlige drømme om jeres kommende børn?

Det er juleaften og hele min familie er samlet. Pludselig går det op for mig, at jeg har født Karla. Hun er meget lille, kan ligge i min hånd, men hvor er hun fin! Jeg stirrer betaget på hende og kan ikke forstå at hun er min - hun er bare så dejlig og fin, at jeg bliver helt rørt. Jeg kan ikke lade være med at kigge på hende og bare nyde hende. På et tidspunkt skal min familie gå, og jeg er derfor alene i mine forældres hus, men jeg er ligeglad for jeg er fuldstændig forelsket i min datter. Hun ligger i min hånd og sover, og jeg er gennemsyret af boblende kærlighed til hende...

Det er sådan set det. Der var ikke så meget handling i drømmen, men den var så følelseladet, at jeg vågnede med stort smil på læben - og jeg har smilet mere eller mindre konstant hele dagen. Jeg ved ikke om den betyder noget andet end at jeg glæder mig så ubeskriveligt meget til at møde vores datter og give hende al min kærlighed. Jeg tror ikke jeg kan vente meget længere!

Knus fra Rikke - der er fyldt til randen med kærlighed til vores ufødte datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

AnneBJ

Årh hvor dejligt Rikke! Sådan nogle drømme er så lækre at have! Jeg vågner som regel lidt midt i sådan en og får den aldrig drømt færdig, men helt per refleks er jeg nødt til at ae maven, og får som oftest et spark retur, og så sover vi videre!

Anmeld

10. januar 2011

Riksen

AnneBJ skriver:

Årh hvor dejligt Rikke! Sådan nogle drømme er så lækre at have! Jeg vågner som regel lidt midt i sådan en og får den aldrig drømt færdig, men helt per refleks er jeg nødt til at ae maven, og får som oftest et spark retur, og så sover vi videre!

Ja, de er nemlig så dejlige. Man fyldes med sådan en indre ro og glæde. Altså, jeg har jo hele tiden glædet mig, men det blev virkelig forstærket af drømmen...

Årh, ja, det lyder også dejligt at du lige får et spark. Og man sover så dejligt bagefter.

Ih, jeg er bare en stor kærlighedsbobbel i dag

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Sikke en dejlig drøm Rikke, det må være så dejligt at vågne op og bare have en smil på læben hele dagen. Det lyder som en SKØN følelse Den slags drømme kan vi ikke få for mange af.

Anmeld

10. januar 2011

DK

Uhh hvor SKØNT!

Jeg kender det så godt. Inden jeg fik at vide det var en dreng, så drømte jeg at jeg havde født en dreng. Han var en ordenlig Basse, helt sådan rød-violet som nyfødte er og så havde han knyttede hænder og græd vredt. Men det jeg husker bedst var bare følelsen af at jeg bare ææææælskede ham! Overalt på jorden! Også selv om han lå der og var sur, og var en 5 kg.s nyfødt, he he... Så var jeg alligevel også bare fyldt til renden med kærlighed og jeg forgudede ham bare!

Det var så skønt at vågne fra den drøm, med hele den følelse i kroppen! Selv om det er læænge siden nu, så når jeg tænker på det så bliver jeg stadig helt fyldt med "glad" indeni!

Anmeld

11. januar 2011

Kats

Åh altså.....

Anmeld

11. januar 2011

Riksen

Sofia skriver:

Sikke en dejlig drøm Rikke, det må være så dejligt at vågne op og bare have en smil på læben hele dagen. Det lyder som en SKØN følelse Den slags drømme kan vi ikke få for mange af.

Jamen, det er også bare så dejligt. På en eller anden måde er det lidt underligt at være fyldt af så meget kærlighed til et lille væsen, som man slet ikke kender eller har mødt. Ih, hvor jeg glæder mig - nu med under en uge til termin.

Anmeld

11. januar 2011

Riksen

DK skriver:

Uhh hvor SKØNT!

Jeg kender det så godt. Inden jeg fik at vide det var en dreng, så drømte jeg at jeg havde født en dreng. Han var en ordenlig Basse, helt sådan rød-violet som nyfødte er og så havde han knyttede hænder og græd vredt. Men det jeg husker bedst var bare følelsen af at jeg bare ææææælskede ham! Overalt på jorden! Også selv om han lå der og var sur, og var en 5 kg.s nyfødt, he he... Så var jeg alligevel også bare fyldt til renden med kærlighed og jeg forgudede ham bare!

Det var så skønt at vågne fra den drøm, med hele den følelse i kroppen! Selv om det er læænge siden nu, så når jeg tænker på det så bliver jeg stadig helt fyldt med "glad" indeni!

Ja, det er præcis den der altomfavnende kærlighedsfølelse, som jeg er grebet af. Jeg har selfølgelig hele tiden elsket vores lille Karla, men efterhånden som terminen nærmer sig, bliver jeg mere og mere fyldt op af kærlighed til hende

Ja, det er også en dejlig drøm - også selvom din søn var vred og stor Det er ret bemærkelsesværdigt at have de der drømme, der handler om følelser og hænger ved resten af dagen.

I sensommeren drømte jeg, at hun var en dreng, som egentlig så meget mærkelig ud, men jeg blev så overvældet af kærlighed til den her lille, underlige dreng, at jeg begyndte at græde. Det var også en dejlig drøm - selvom det handlede om at Karla var en dreng og ikke en pige. Det var bare følelsen af ubetinget kærlighed! Suk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.