Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia Maya skriver: Hej alle sammen .. Jeg står her med et kæmpe talent som kæreste. Han har en kæmpe evne inde for at tegne. Et A4 billede vil koste 600,- I vil ikke fortryde!
Hej alle sammen ..
Jeg står her med et kæmpe talent som kæreste. Han har en kæmpe evne inde for at tegne.
Et A4 billede vil koste 600,-
I vil ikke fortryde!
kan han lave en a A5..?? har ikk 600 kr til det, men vil super gerne have et a min datter...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor er han bare dygtig! men jeg får lavet et af min søn hvert år i maj. eller min far får det lavet i tyrkiet af den samme mand hver år...
Nadia Maya skriver: Det afhænger selvfølgelig af skarpheden af billedet - men umiddelbart kan han sagtens.
Det afhænger selvfølgelig af skarpheden af billedet - men umiddelbart kan han sagtens.
Jeg har prøvet at sende det og har vedhæftet et andet hvis det ikke dur. de virkerkede ikke så gode i kvaliteten, men hvis det er for dårligt må du lige sige til så prøver jeg om jeg kan tage et nyt af dem
PernilleB skriver: kan han lave en a A5..?? har ikk 600 kr til det, men vil super gerne have et a min datter...
Ja, han kan sagtens lave et A5, til 400,-
Så du sender bare et billede når du får råd, og skriver hvor stort det skal være.
Nadia Maya skriver: Ja, han kan sagtens lave et A5, til 400,- Så du sender bare et billede når du får råd, og skriver hvor stort det skal være.
cool... hva nu hvis det går tabt i posten..?? bliver det sendt forsikret..??
Nadia Maya skriver: Fedt . Glæd dig!
Fedt .
Glæd dig!
gør jeg også
PernilleB skriver: cool... hva nu hvis det går tabt i posten..?? bliver det sendt forsikret..??
Det vil blive sendt som et almindeligt brev.. Ellers må køber betale for forsendelsen, hvis den evt. skal være forsikret.
Køber betaler stadig når han/hun modtager billedet.
Nadia Maya skriver: Det vil blive sendt som et almindeligt brev.. Ellers må køber betale for forsendelsen, hvis den evt. skal være forsikret. Køber betaler stadig når han/hun modtager billedet.
oki doki... bare fordi her ude på landet hvor jeg bor, der er der tit a post bliver væk... vores postdame er vildt flink... men det sker der mangler breve...
Hvor lang tid går der ca. før man modtager det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128