donorsæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anonym trådstarter

er der nogen der har erfaring med den slags?

kan alle og enhver får det?

og kan man selv vælge, hvordan donoren ser ud?

har i nogen hjemmesider i kan forslå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

afrobabies

er der nogen der har erfaring med den slags?

kan alle og enhver får det?

og kan man selv vælge, hvordan donoren ser ud?

har i nogen hjemmesider i kan forslå?

Jeg har ikke selv vild meget styr på det, men du kan da gå ind og kigge på den her side   http://dk-da.cryosinternational.com/hjem.aspx

Men jeg tror at du skal snakke med din læge om det, og så kan han/hun måske også informere dig lidt om det Jeg har en søster som har fået et barn på den måde, men fik ikke alle detaljer omkring det

Anmeld

10. januar 2011

DenHeldige

Jeg gik via egen læge og blev henvist til fertilitetsbehandling.

Allerede ved første møde på fertilitetsklinikken skulle jeg vælge donor. Valget består af: øjenfarve, hårfarve, højde og bygning på donor. Kan du ikke selv vælge, fik jeg at vide, at de ville vælge een som lignede mig i ydre karaktertræk + 15-20 cm højere.

Du kan sikkert finde mere information på diverse fertilitetsklinikkers hjemmesider

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Jeg gik via egen læge og blev henvist til fertilitetsbehandling.

Allerede ved første møde på fertilitetsklinikken skulle jeg vælge donor. Valget består af: øjenfarve, hårfarve, højde og bygning på donor. Kan du ikke selv vælge, fik jeg at vide, at de ville vælge een som lignede mig i ydre karaktertræk + 15-20 cm højere.

Du kan sikkert finde mere information på diverse fertilitetsklinikkers hjemmesider

SKAL man kotakte´sin egen læge for det?

altså jeg har 2 børn i forvejen. jeg vil gerne ha nr 3, men har ingen mand og heller ikke ha en mand.

Anmeld

11. januar 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

altså jeg har 2 børn i forvejen. jeg vil gerne ha nr 3, men har ingen mand og heller ikke ha en mand.

Det er jeg usikker på - umiddelbart tænker jeg ja. Men kontakt da en privatklinik og hør dem ad.

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Prøv at kontakte en fertilitetsklinik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.