Te og koffein?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Sitrani

Hey girls..

Jeg har lige et spørgsmål..

Jeg ELSKER te, men har læst et sted, at man ikke må drike det pga. koffeinen der er i, lige som med kaffe.. Og det kan baby ikke lide!

Er der nogen af jer, der kender en koffien-fri te, som er god?

Venlig hilsen

Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

AnneBJ

STN skriver:

Hey girls..

Jeg har lige et spørgsmål..

Jeg ELSKER te, men har læst et sted, at man ikke må drike det pga. koffeinen der er i, lige som med kaffe.. Og det kan baby ikke lide!

Er der nogen af jer, der kender en koffien-fri te, som er god?

Venlig hilsen

Sille

Hej du!

Hvis det var mig der var så vild med the, ville jeg nok blive ved at drikke almindelig the selvom jeg var gravid Men det er jo en smagssag. Mener man siger 3 kopper kaffe, eller hvad der svarer dertil er ok om dagen.

Ellers vil jeg foreslå dig, at besøge et thehus eller lignende forretning, de ved helt sikkert hvilken the der er koffeinfri.

Anmeld

11. januar 2011

oo

Caroline herindefra gjorde mig opmærksom på Roiboos the (det er højst sandsynligt stavet forkert ), man kan købe det i føtex og det er koffeinfrit og det smager FANTASTISK! jeg drak det hele graviditeten og det er nu den eneste slags the jeg drikker

Anmeld

11. januar 2011

nahoje

Jeg mener også at alt grøn the er uden koffein. Men man kan jo godt drikke noget the, selvom der er koffein i. Det tager babyen ikke skade af. 

Anmeld

11. januar 2011

merichs

Sort, grøn og hvid te indeholder alle koffein. Rød te (rooibos) skulle være koffeinfri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.